Translate

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Anneler Günü İndirimi Anneme Değil Bana Yaradı !!

Gratis'ten bahsediyorum. Aslında ne zamandır bekliyordum böyle bi indirim. Gratis'ten ya da değil bi yerlerde %50 indirim görmem lazımdı çünkü kafaya takmıştım bu fondöteni almayı. Daha öncede kullandığım bi fondötendi,bildiğim bişi ama suratımda yarattığı görüntüyü hala unutamadığım için bir sürü fondötenimde olsa  almam lazım olan bişeydi.







Farın pigmenti çok fazla olmasada duruşu çok güzel. Far bazıyla daha da belirgin oluyor. Bu renkler göz makyajında çok hoşuma gidiyor. Her ne kadar göz yapımdan dolayı göz makyajı bende çok güzel durmasada bi şekilde gene far kullanmayı becerebiliyorum. Göz kapaklarım düşük ve çok etli :))) Kapaklarımın düşüklüğünden dolayı sürdüğüm far kalem vs çok fazla dayanmıyor ve makyajada gölgeleme yapamıyorum belli olmuyor. Her ne kadar far bazıda kullansamda 2 saat sonra bozulmalar başlıyor ama yapacak bişey yok yinede göz makyajı yapmaya devam ediyorum hevesle :))

Göz kalemide Emily marka. Bu markanın göz kalemlerini seviyorum . Sürümü yumuşak ve kolay, kalıcıda.Göz üstüme sürersem bende çok dayanmıyor ama alt kirpik diplerime sürdüğümde dağılma, akma falan yapmıyor.




Hepsine toplam 31 tl ödedim.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder