Translate

7 Mayıs 2013 Salı

Clinique Alışverişi

Kafa dağıtmak amacıyla çıkmıştım ama resmen cüzdan dağıttım :)) Aslında çokta dağıtılmış bişi yok ortada ama kararsızca olduğu için çok gibi oldu :)))

  Ankara Kızılay alışveriş merkezi Tekin Acar'ın önünden geçerken Clinique standına bilgi almak için uğramıştım hiç alışveriş yapma derdinde değildim belki bi göz kremi alıp çıkardım ama bi anda kendimi 5 parça ürünle kasada buldum :)







Toniğin 1 numaralısını tercih ettim Kuru - Çok Kuru Ciltler için. 400ml
Aslında cildim karma fakat toniğin biraz daha hafif kaçması, çok fazla cildimi kurutup germemesi için  çok kuru ciltlere göre olanını almanın daha mantıklı olacağını düşüdüm. Çünkü  kuru ciltli kişilerin kullanacağı toniğin formülünü çok kurutucu olmayacağını düşündüm...




Yüz Yıkama Jeli daha doğrusu liquid facial soap mild 400ml  Kuru -  Karma ciltler için yani bana tam uygun.



 All About Eyes Rich 30ml - Zengin nem içeriği ile göz çevresindeki koyu halka, ince çizgi ve morlukların azaltılmasına yardımcı olur. Şişlikler botanik içeriği ile iyileşir. Doğal kolajen üretimini hızlandırır. Zararlı dış etkenlere karşı cildin nem bariyerini güçlendirir. Oftalmoloji testinden geçmiştir.






Moisture Surge Extra Yoğun Nemlendirici 30ml -Hafif, rahatlatıcı krem / jel cildin 24 saat boyunca ihtiyacı olan nem takviyesini yapar. İnce çizgileri, pürüzlü görünümü ve gerginliği ortadan kaldırır. Onun yerine daha esnek, sıkı, sağlıklı ve ışıltılı bir cilde sahip olursunuz. Tek bir dokunuş ile cildiniz hiç olmadığı kadar sağlıklı ve mutlu! Yağsızdır.
  • Anında nem için her gün kullanın.
  • Gün ortasında makyaj üzerine de uygulayabilirsiniz.
  • Aynı zamanda 5 dakikalık maske olarak da uygulanabilir: Kalın tabaka şeklinde tüm yüze uygulayıp, 5 dakika bekleyip, fazlasını mendil ile silebilirsiniz.
 7 day scrub cream 100ml



Göz kreminin 30ml olması çok bereketli ki krem yoğun kıvamda yani en ufak tanesi yetecek gibi gözüküyor zaten bana da en çok lazım olan göz kremi- Şişlik, morluk, kuruluk ne ararsan var...

Bu ürünleri kullanamaya nekadar zaman sonra başlayacağım bilemiyorum elimde daha Body Shoptan aldığım ürünler var gerçi onun nemlendiricisi - göz kremi yoktu. clinique serisini hiç bozmdan araya başka ürün katmadan kullanmak istiyorum o yüzden Body Shop ürünlerini bitirince bunlara başlayacağım.



Fiyatlarıda uygunmu ne çok anlamam ama Jumbo boy yüz yıkama jeli ve toniği 75Tl
Hepsine toplam 381 lira ödedim. Normalde 464 lira tuttu ama 83Tl lik bir indirimle bu fiyatLa mağazadan çıkmış oldum.. Sanırsam bu Jumbolar bana 2 sene gider. Ben normal boy ürünleri 1 sene de bitiriyorum bu devasa şeyler çok daha uzun gidecek belli...



Bunlarda eşontiyonlar :)))




Sevgiler










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder