Translate

7 Mayıs 2013 Salı

Muhtelif Alışveriş

Gerçekten bu aralar hiç vakit bulamadığım için gelişmekte olan bloğumla ilgilenemiyorum..


Normalde Bu alışverişimi 4-5 gün önce yaptım hatta yayınladığım Clinique alışverişimle aynı gün ama resim çekip yüklemeye ancak zaman buldum..




Ürünlerin hepsi Gratisten;
Aslında clinique'in 7 day scrubu vardı ama Neutrogena nin yeni çıkan bu sersinide denemek istedim. Bu peelingte her gün kullanılan bir peeling ayrıca daha clinique ürünlerini kullanmaya başlamadığım için bu süre zarfında bu peelingi kullanmayı uygun gördüm..

Durunun duş jellerinde 1 alana bi bedava kampanyası vardı  en büyük boyuna 8 küsür lira verip 2 tane elde etmiş oldum.

Pantene saç dolgunlaştırıcı jeli denemek istedim. Dolgun, kalın, kabarmış saçlara o kadar meraklıyım ki alçı sür kafana saç dolgunlaştırıyormuş deseler yaparım o derece :))  Saçlarım çok düz olduğu için meraklıyım bu tip ürünlere.

Turuncu yuvarlak ise Pastel Allık. Herkeste varda bende olmaz mı :)) Ben bu allığı 4 sene önce kullanmıştım ama o zaman ambalajı değişikti. 4 sene sonra değişik ambalajlama ile karşıma çıktı tekrar aldım. O zamanada çok severek kullanmıştım.

Bu ürünlerin yorumu kısa bir süre sonra gelecek kullanmaya başladım çünkü biraz biraz




Sevgiler,




2 yorum:

  1. allığı çok merak ettim,bekliyorum yorumlarını..

    YanıtlaSil
  2. kısa bi süre sonra hepsi gelecek yorumların :)

    YanıtlaSil