Translate

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Pastel Blush On Allık




Bu allıkla tanışmam 5 sene önce kadardı, bi kozmetik mağazasında satış görevlesi methederek satmıştı,bende alıp bu hale getirene kadar kullandım :))) Normalde böyle dağılmazdı ama ben bi kaç kere düşürünce maalesef parçalandı. ilk aldığım zamanlar kullanmakta zorlanmıştım o kadar renk veriyordu ki tüm suratım turuncu oluyordu hatta bi keresinde tüm makyajımı yıkamak zorunda kalmıştım allık tüm suratıma renk vermişti çünkü :)) sonraları alıştım daha küçük allık fırçaları kullanarak sürmeyi becerdim. O zamanlarda bu ve pembe olarak 2 rengi vardı ben bu rengi tercih ettim




 Şimdi ise ürün yeni ambalajıyla karşıma çıktı. Bloglarda gördüm ilk ve çok sevindim çünkü paramparça olan allığı yeniden alma fırsatım olmuştu ve ilk fırsatta hemen aldım. Tercihim gene turuncu renkten ( ben bu renge turuncu demeyi tercih ediyorum evet) yana oldu. Bana bu renk pembeden daha çok yakışıyor. Ayrıca yaz mevsiminede kış mevsiminede çok uygun bir renk. Oysa pembe olanı bana daha çok yazı çağırıştırıyor.









Yüzüme sürüp resmini çektim ama
tam rengini yüzümde makyaj olmadığı için vurgulamadı. Elimde daha güzel kendini belli etti. Yanakta da duruşu güzel bir fondöten ya da makyaj bazı falan uygularsanız
aynen bu şekilde duruyor.











Gerçekten çok severek kullandığım bir allık. Rengi çok uyuyor bana. Fakat kullanırken dikkatli olmanız gerek yoksa tüm yüzünüz allık içinde kalabilir, pigment olarak bayağı yoğun. Kalın olmayan ince bir allık fırçasıyla uygulayın. Fırçayı batırdığınzda da fırçayı biraz üfleyin ki fazlalık gitsin. Kalıcılığıda gayet iyi.



Piyasa fiyatı 9 küsür. Aslında aklım pembe olanda da kalmadı değil ama artık almaya cesaret edemiyorum. 7-8 tane allık olunca insanın elinde  otur oturduğun yerde diyorum kendi kendime.


Karşınıza çıkarsa alın pişman olmazsınız ...

Sevgiler ...

1 yorum: