Translate

31 Mayıs 2013 Cuma

Time Balm - Face Primer Base Visage

Makyaj blogları ve videolardan öğrendiğim 2 şey oldu:

1-Makyaj Bazı
2- Far Bazı

:))

Benki yıllarca fondöteni kremsiz kullandım. Bildiğin düz surata fondöteni sürer çıkardım hiçte bi rahatsızlık ve kötü görüntü olmazdı. Sonraları nemlendirici kullanmaya başladım,bu da yaş ilerliyor,cildi her daim nemli tutmak lazım düşüncesindendi. Güneş kremlerinin çok güzel makyaj bazı olduğunu keşfettim bu arada. Markası falan önemli değil, genelde güneş kremleri biraz daha suya dayanıklı olur,ciltte tutunur,fondötenide bu sayede cilde güzelce oturtur. Ha birazcık parlama yapabilir evet yağlı ciltler için uygun değildir ama pudralar sorunu çözer...


Neyse gelelim bu makyaj bazına.Bunca makyaj yapan  insan baz kullandığına göre vardır bi hikmet dedim ve aldım. Tercihim The Balm'dan yana oldu. Birazda ambalaj çekiciliğinden tercih etmedim değil :)) Ama iyiki almışım. Belkide ilk makyaj bazı deneyimim olduğu için bana mucizevi geldi bilemicem ama gerçekten işe yaradığı kesin.


Temizlenmiş cilde uyguladım,ekstradan bi nemlendirici falan sürmedim. Sürdükten 5 dk sonra fondöteni uyguladım. Aslında beklemek gerekmez çünkü kesinlikle  nemlendirici kıvamında bi ürün değil. İnanın sürerken sürdüğünüzü bile anlamıyorsunuz. Cildinize değidirmenizle yok olması bir oluyor. Yok olması derken hemen ciltle bütünleşiyor. Minicik bişey bile yetiyor. Hatta sürerken dedim ya sürdüğünüzü anlamıyorsunuz diye "noluya ya şimdi ben bunu sürdümüü nerde bu baz, hani" falan oluyosunuz. Ama cilt nasıl kadifleşiyor, nasıl yumuşuyor anlatamam. Yağlanmadan parlamadan..

Fondötenin,yumuşakça sürülmesine yardımcı oluyor. Kapatıcılığını bile arttırıyor. Bozulmasını engelliyor. Fondötenin kalıclığını +2-3 saat etkiliyor. Ayrıca fondötenin ciltte duruşunu daha bir güzel yapıyor. Ama fondötenden fondötene değişebilir....


Glowy bitirişli ürünleri biraz matlaştırabiliyor. Çok değil ama yinede asıl görüntüyü vermesini engelleyebilir. cildinizi hafif matlaştırma özelliği bulunduğundan oluyor bu.

Benim cildim karma. Yanaklar kuru yani yağlanmayı, matlaştırmayı ne kadar başarabiliyor tam net bişey hiçbir zaman söyleyemeyeğim. 

Benim gözenekler evet biraz büyük o yüzden çok çok gözeneklerimi küçülttü diyemiycem. Zaten benim amacım kadifemsi, yumuşak bir ten ve makyajın kalıcılığını arttırmak. 

Gözenek problemi çok olmayanların gözeneklerini daha iyi nötrleyecektir. 

Sivilce yapmadı. 


Baz olarak bu bazdan başkasını kullancağımı sanmam.  Belki buna 100 basan bazlarda vardır ama gelen gideni aratmasın, birtek bunu tanıdım bunula devam edicem mantığı beni Balm'a bağladı :))

Çok sevdim, indirim zamanlarında uygun fiyata kaliteli ve işe yarayan ürün isterseniz alın.

Normal fiyat 27tl. 

Ben normal fiyatından aldım ama bi indirim olsun hemen stoklıycam :))


Değişik kombinasyonlarda kullanmak mümkün

Nemlendirici + Baz + Fondöten
Baz + BB krem + Fondöten + Pudra
Baz + BB krem + Fondöten
Baz + BB krem
Baz + BB krem + Pudra
Baz + Pudra
Hatta dibine vurmak için:
Baz + Cover Stick +BB krem + Fondöten + Pudra


Ya zaten bunları biliyosunuz evet  :)))

Sevgiler ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder