Translate

24 Haziran 2013 Pazartesi

Body Shop E Vitamin Serisi Yüz Yıkama Jeli

Kullandım yorumluyorum. Nerdeyse bitmek üZere.Nisan aynında almama rağmen. 2 haftalık daha kullanılabilir sonra bitti gitti. Normalde daha uzun süre kullanılması gerekiyordu ama ilk defa bu tarz temizLeme jeli kullandığım için miktar ayarlayamadım. Yapısı krem gibi. Suyla ıslanıncada aynen kremi ıslatıpta yüzümüzü yıkıyormuşuz havası veriyor. Öyle köpürme yok. Yüz yıkama fırçası ile ovalarsanız köpürüyor. Bu benim için sorun değildi ama köpürük sevenler için sorun olabilir. Kuru Ciltlere çok uygun. Asla kurutmuyor fakat makyajı temizleme özelliği ise çok iyi değil. hele göz makyajını doğru dürüst temizleyemiyor. Ya önceden makyaj sütü ile cildinizi temizleyip sonra bununla yıkayın yada ardından mutlaka tonik uygulayın. Zaten tonik uygulayınca fondöten kalıntılarını görüyorsunuz keza bb krem kalıntılarınıda :)



Bu temiLeyici makyajsız yüzü günlük olarak temzilemede uygun.

Eksileri:
•Makyajı düzgün temizleyememesi 
•Göz makyajınıda öyle. Alt tarafı rimel ve eyelinerı bile zor temizliyor. 
•köpük sevenler için köpürmemesi

Artıları:
•Cildi canlandırıyor
•Kurutmuyor
•Yatıştırıyor,kızarıklıkları azaltmayı başarıyor. 
•Göz çevresinide yıkayabildim ki germedi, kurutmadı. Oysa benim göz çevrem hassas gerilmeye ve kurumaya çok müsait. 
•Sivilce, yanma , kızarma yapmadı zaten hafif yapılı cildi yormadan temizLediği için çoğu kişide bu şikayetleri yapacağını bile sanmıyorum. 
• Hafif bir gül kokusu var ama aşırı değil. Benim için sorun olmadı kokuyA hassas olanlarıda rahatsız etmez zaten yıkarken kokuyor sonra uçuyor. 



Birdaha alırmıyım. Evet. Elimdeki herşeyler bitip gene cilt bakımı ürünleri alma ihityacı duyarsam almam değil seve seve alırım. Ama birde C vitamin serisini merak ediyorum :))
Tonik ve Face Mist i hala daha yarılayamadım bile onlar içinde yorumlarımı 1-2 güne yaparım :))

Aslında benim bu ürünleri bi kenara atıp yaşlanma karşıtı şeyler kullanmaya başlasam fena sayılmaz. Yaş oldu 28 ama ben hala yirmilerimde hissettiğim için midir nedir gidip gidip sivilce,yağlanma,gözenek ürünleri falan alıyorum :))) Neyse onun içinde bi ara bişiler yapmam lazım. 


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder