Translate

24 Haziran 2013 Pazartesi

Clinique All About Eyes Rich Göz Kremi



Merhaba. Bu göz kremi hakkında yorum yapacak kadar deneyime sahibim artık. Zaten gözlemlediğim kadarından fazlasınıda artık yapmayacak çünkü 2 aydır başka hiçbirşey araya karıştırmadan düzenli, gerekirse günde 3 -4 defa bile sürdüm.

Göz altı problemlerim var. Morluk çok değil ama pc başından kalkmadığım zaman bayağı fazlalaşmakta. Aslında benim 20 yaşıma kadar morluğum yoktu. Ne olduysa bu yaştan sonra bir anda çıkıverdi. Ailede zaten hiç yok herkesin maaşallah kapatıcı sürmüş gibi. Bana nerden dadandı bu morluk bilmem ama maalesefki geçmiyor. Öncelikle göz altı kreminden bahsederken asla ve asla morlukların geçmeyeceğini söyleyeyim. Bu sadece Clinique markasına özel bişey değil. Geçirmiyorlar işte. Çok ileri düzey belkide tıbben çare varsa vardır ama bu tip kremlerden morluk tedavisi beklemeyin

Bu 1. 
2.si ise var olmuş krışıklıklar yüzde yüz iyleşmeyecektir. Sadece hafifleyecek, belli belirsiz bir hal alacaktır. Ama asla tamamen dümdüz tam kırışıksız bir göz altı beklemeyin. 

Gelelim bu kremin yorumuna:
Öncelikle kremin yapısı ağır değil. Az miktar sürmeniz yeterli ve hemen emilip kaybolan cinsten. 

Harika nemlendiriyor. Gün boyu nemli kaldığını hissedebiliyorsunuz. Günde 2 kere yeterli ama ben bazı günler evde isem 3 kere falan sürdüğüm oldu. Sabah öğle akşam. Maksat tazelemek yoksa günde 2 defa gayet yeterli. 

Göz pınarlarıma doğru son zamanlarda çizgiler iyice çoğalmış ve belirginleşmeye başlamıştı. Maalesef daha önce kullandığım göz altı kreminin yetersiz nemlendirmesinden dolayı. Hatta çizgiler pınarlara doğru iyice büzüşüyor orda toplanıyordu. Ama bu kremle beraber çizgiler açıldı : ) hafifledi, görünümü azaldı. Evet aynen bunu başardı. Güzel nemlendirmesinden dolayı çizgiler resmen kendini serbest bıraktı. Ama asla var olanı geçireceğini sanmıyorumm fakat, çizgilenme oluşumunu kesinlikle önleyecek bi krem olduğu kesin. 

Şişkinliğe etkisine gelirsek, bendeki oluşmuş çok az torbalanmaya şu ana kadar etkisi olmadı yani azaltmadı,geçirmedi sadece aynı düZeyde kalmasını sağladı. Uykudan dolayı olan göz kapağı şişkinliğini ise 1 saate kalmadan söndürüveriyor : ) 

Kendi analizime göre

Çizgilere etkisi % 75
Şişliklere etkisi % 50
Morluklara etkisi % 30
( en azından dahada morarmanızı önlüyor kesinlikle ) 

Memnunum. Tekrar alırım. Hatta başka göz kremlerini denemekten korkmama bile sebep olabilir. Daha bitmesine çok var, az daha tasarruflu kullanırsam 1 sene yeter :-)) gerçi ömrü altı ay ama hımm!!

Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder