Translate

23 Haziran 2013 Pazar

Essence Colour & Go Quick Drying Oje

Ne zamandır elimde olmayan farklı renkte bi oje arıyordum. Piyasada okadar oje var düşünün ama ben hiç birini beğenemiyordum. Birtek şu Golden Rose un böyle simli allı pullu ojeleri hoşuma gidiyor onlarıda Ankarada bir tek Cepa Avm deki Golden Rose standında görebiliyorum. Onun dışında karşıma çıkan ojeler hep standart geliyordu gözüme. Mat ojeler artık beni cezbetmiyor o yüzden elim gitmiyor. Diğer renklerde az çok bende var yada hoşuma gitmiyor. 

Dün gratise şöyle bi girdim ojelere bakarken bu ojeyi görür görmez sevdim ve hemen kaptım. Genelde koyu renk tercihim oluyor zaten çokta küçük olmayan ellerimi biraz daha kibar gösteriyor😊

1.99 fiyatı var dediği gibi çabuk kuruyabildi. 2 katta rengini alıyor ama ben 3 kat sürdüm. 3 kat sürmeme rağmen beş dakika içinde tamamen kurumuştu. 







sevgiler 💅

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder