Translate

14 Haziran 2013 Cuma

Peeling Olayı

Aslında bu tip peelinglere para verip almak bana biraz masraf geliyor. Şu yüz yıkama fırçaları barya aynı görevi yapıyor bence. Yüz yıkama jelini dökün fırçanın üstüne ovuşturun hem cildinizi yıkayın hemde peeling etkisi yapın. Ha bide türk kahvesi telvesinide haftada bir yüzünüze peeling gibi obuşturarak sürün ömür boyu bu ürünlere ihtiyaç yok :)))

e peki aldım madem neden aldım: bazen pratiklik lazım. Bİde insan beklenti içine giriyor, denemek istiyorsun,yeni doğmuş bebek gibi olurmuyum diyorsun olmuyor :))

Gelelim ürünlere;

Neutrogenayı  1 aydır haftada en az 5 gün uygulayarak kullandım.çok küçük pütürcükleri olduğu için hergün kullanmaya uygun. Siyah noktaları geçirdimi ; %45 desem çok bile demiş olurum. Ama cilde canlılık veriyor.Sivilce arttırmadı. İçindeki ne maddesi yapıor bilmem ama böyle yıkarken çook hafif bi ferahlık hissediyorsunuz. 1 ay az bi süre daha kullanmaya devam edicem şu zamana kadar siyah noktalarımdan tamamen arınamadım ama en azından çok fazla oluşmasını, gözeneklerin içini daha da dolmasını engelliyor.Yıkadıktan sonra ciltide verdiği hissiyatı sevdim. Yumuşak ve canlı oldu evet :)






Synergen peelingi alalı 6 ay falan olmuştur. Çok fazla para vermeden, işe yaramasada cildi bozmayacak bişi arıyordum.Rossman bu konuda becerikli işe yaramasada en azından cildi mahfetmeyen şeyleri mevcut.

Bu peelingin taneleri kafam kadar. Çok iri. Daha önce kullandığım günlük olmayan peelinglerde bile bu kadar iri tane yoktu. Ama bu beni rahatsız etmedi.Benim cildim öyle hassas değil, katır derisi cinsi gibi biraz, hor kullanmaktan etkilenmiyor :)) DOğru değil belkide evet ama okadarda hassas olamiyorum. 

Cİldi yumuşatıyor ve gözenekleri kullanım sonrası küçültüyor ama ertesi gün gene normal halinde buluyorsunuz gözeneklerinizi. Makyaj öncesi çok ideal,bu peeling sonrası makyaj bazıda sürünce fondöten çok iyi duruyor. Haftada 1 banyo sırasında kullanıyorum,memnunum. O kadar iri taneleri olsada tekrar alırım. 
6-7lira civarıydı fiyatı. 



Elimdeki peelingler bu. Bunlar bitince Clinique'in günlük peelingine başlayacağım.  Bakalım onun etkisi be olacak

Görüşmek üzere ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder