Translate

30 Haziran 2013 Pazar

Yves Roch İndirimi ve Kapılanlar



Selam herkese

Blogger kapanmadan son yazımı yazim dedim. Son derken bloggerdaki eski usul haliyle :) özlicem buraları. Şansta bu ya tam ben blog açtım blogger kapandı. Hiçte iyi olmadı. 

Gelelim konu başlığına. Yves Roch bi aralar annemle benim kullandığı bir marka idi. Son 3-4 senedir hiç bi ürününü öyle yada böyle kullanmadım. Kötü sebep yok denk gelmedim. Elimde pek çok ürün varkende herhangi birşeyini almak aklımada gelmedi açıkçası. 

Şuan Fransa sınırları içindeyim. E buraya gelmişken uğrayım dedim. Birde baktım ki Türkiyedeki gibi %50 indirim var. Normalde zaten Tr deki fiyatlara göre daha düşük. Uçurum fark olmasada daha uygun miktarlara alabiliyorsunuz. Bide yüzde elli indirim fırsatıda olunca dayanamadım bişiler alım dedim. Makyaj standına hiç uğramadım elimde yeterince ürün var diye. Hatta ilk önce bi gittim bişiler aldım sonra dayanamadım gidip 2. Partiyi aldım :)). Aşagıda gördüğünüz bütün ürünlere 23 euro yani tl ile yaklaşık diyelim 50 lira ödedim. Artık uygunmu oldu olmadımı çokta bilemem ama 1.50 euro gibi bir fiyatı duş jellerinde görünce sanki gözünüze 1 tl gibi gözüküyor :)))

















Artık ne zaman sıra gelcek bilemedim ama yorumlarını okursunuz blogta :)

Şimdilik hoşçakalın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder