Translate

19 Temmuz 2013 Cuma

Alışveriş :)

Merhabalaaar

Normalde 2 sene boyunca yeni ürünler almama kararı almıştım ama makyajda eksik şeylerim vardı ve yeni bişiler lazımdı. O yüzden makyaj grubunda da alışverişimi tamamlayıp jubilemi yaptım. Niye bu kadar taktım alışveriş yapmamaya? Kendimi durdurmam lazımda ondan. Bunca ürünü bile tek başıma zor bitiririm. Gereksiz stokçuluğa karşıyım. 

Malum Gratiste indirim vardı. Ve kapılan ürünler aşağıda :) 




Betty ve Marry

Shady Lady Farlar


Time Balm Concealer

Ben Balm ürünlerini almakta biraz geciktim. Normalde ne gereği var diye düşünüyordum ama Gratise gide gele inceledim ve gerçekten başarılı ürünler olduğunu anladım. Sonra güzel bir indirim zamanını bekledim. Ve bugünde Aldım :)

Bunlarda 2 gün önce yaptığım alışverişti o gün yazısını yazamamıştım. İyikide yazmamışım topluca hallolmuş oldu. 


Zateeeen artık bu ürünleri bilmeyeniniz varmı? Yok.

İlerleyen günlerde, ürünleri benim gözümden okursunuz. Ayrıntılı gösterimi, duruşlarını yorum yazılarında görceksiniz. Zaten en harikaları, Betty ve Mary kardeşler. Bunca zamandır aradığım aydınlatıcıyı buldum. Nars aydınlatıcının üstüne de yoktur ama ben toz-pudra şeklinde olanları seviyorum. Terrecotara allıkları çok kullanan ben artık onları savdım bi köşeye   :))  bi kaç gün kullanmanıza gerek yok anlamak için, simlendirmeden ıslak görünüm kazandırıyor. Onca parlamaya rağmen çok çok doğalllar. Bu yüzden en favorilerim Betty ve Marry :))

Görüşmek üzere.. 


5 yorum:

  1. İnsanın alacağı bir şey yoksa da indirim yüzünden ve herkesin bir şeyler alması yüzünden alışveriş yapasımız geliyor yahu hastalık oldu artık :-D Hepsi birbirinden güzel, güle kullan :) ♥

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Benim bayağıdır istediğim bişidi The Balmın bu ürünlerini almak içimde kalmadı aldım. Ama artık yok bedava dağıtsalarda almıcam bişi :-)))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan :) rimmel kapatıcıyı kaça aldın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.. 12 ile 18 tl arası bi fiyattı. biraz rakamlarla fazla haşır neşir oldum bu ara. inan aklımda yok şuan ama bu aralıkta olduğuna eminim..

      Sil
  4. Güle güle kullan .The Balm'larda gözum kaldı :):)

    YanıtlaSil