Translate

17 Temmuz 2013 Çarşamba

•• Cilt Bakımım ••

Merhabaaa

Aslında yazılacak bir dolu şey var ki sormayın. Bugünde tercih ettiğim konulardan biri cilt bakımımı nasıl yaptığım. 

Body Shop E vitamin serisi ile cilt bakımı rutinim devam ederken, seyahate çıkma sebebi ile Vichy markasına geçiş yaptım. Çünkü aldığım ürünler seyahat boy idi, yanımda küçük bişiler götürmem gerekiyordu. Güneş korumamda olmadığı için, yıllardır alışveriş yaptığımız eczaneden Vichy'nin kampanyalı olan bu ürünlerini tercih ettim. 15 gündür kendilerini kullanmaktayım. Bu yüzden Body Shop E Vitamin serisine ara verdim. Zaten minnak olan bu ürünler 20 gün sonra biter



1. Adım: Yüzümü Purette Thermal ile Yıkıyorum. Köpük olarak ele geliyor. Pompalı kapağı çok pratik.  Göz makyajını temizlemesi zayıf, ten makyajını ise ağır yapmadıysanız 1 kerede yıkayıp çıkartabilirsiniz. Ben bu ürünleri kullanırken 1 kere çok katmanlı bi makyaj yapmıştım, o zaman 2 kere üst üste yıkadım, ardından tonikledim ki çok ama çok az pamuğa fondöten kalıntıları geliyordu. Yıkadıktan sonra cilt, taze ve yatışmış oluyor. Duru bir görüntü elde ediyorsunuz. Siyah noktalar ve gözeneklere bi etkisi yok. Ama siyah noktalarımı kesinlikle arttırmadı. Parfümü neden kullanırlar bilmiyorum ama yıkarken sanki ağzımın içine parfüm şişesi boşaltılmış gibi oluyor. Duruladıktan sonra kokudan eser yok ama. 






2. Adım: Eau Thermali yüzüme püskürtüp, hiç ellemeden cildimde kurumasını bekliyorum. Yumuşatıcı bir yanı yok. Yani face mistler gibi nemlendirmiyor. Cildin çeşitli durumlarda gösterdiği tepkileri gidermeye yardımcı. Özelliklede yazın bol bol güneşlenenlerin, hatta kazara güneş yanığı olanların kullanması gereken bi ürün.Sivilcelere, yaralara, kızarıklık sorunu olan ciltlere de bi o kadar iyi geliyor. Kokusuz,parabensiz, renksiz. 




3. Adım: Nemlendiriyoruz. Bu ürünüde maalesef parfümlü. Kremi fazla kaçırdığınız taktirde yağlı ve yapış yapış bir görünüm oluyor. Güneş kremini gündüz sürmelik, bu kremide akşam sürmelik yaptım. İzlemlediğim etki ise, o gün içinde çıkan ufak bir sivilcem varsa, bu kremi sürüp yattığımda, sabah sivilceyi bayağı bi küçülmüş olarak buldum. Bende öyle çok sivilce çıkmaz. Ama fondöten, pudra ve sıcaklarda olunca, sivilce yada böyle isilik gibi kabartılar bazen olabiliyor yüzümde. Siyah nokta çoğaltmadı. Gözeneklere bi etkisi yok. 

Capital Soleil Güneş Kremi: * Yazısı *


Bu 4 üründen hangisi bu işi başardı ayırt edemedim. Belkide seri olarak kullanma sonucudur bilemem ama kesinlikle sivilce izlerimi çok güzel geçirdi. Bende çıkan bir ufak sivilcenin kızarıklığı 2-3 ayda zor geçerken bu ürünleri kullanmaya başladığımda, önceden kalan sivilce izlerim 5 günde silindi gitti. Şu an cildimde tek bi tane bile kırmızı sivilce izi yok.

Parfümlü olması dışında 4 ürünüde çok sevdim. Sadece nemlendirici biraz yapış yapış hissettiryor. Parfüme hassasiyeti olanlar sevmeyebilir ama benim için sorun olmuyor böyle şeyler. Eau Thermale ise, kesinlikle vazgeçmeyeceklerim arasında. 

Seyahat boy olan bu ürünleri 35 tl'ye almıştım. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder