Translate

1 Ağustos 2013 Perşembe

Clinique High İmpact-Spf 15-Ruj

Bugünde cart bi renkle karşınızdayım :)))

Clinique'in gerçekten makyaj ürünlerini seviyorum. Yani cilt bakım ürünlerini beğendiğim olur beğenmediğim olur ama ne Mac ne Nars ben makyajda Clinique'çiyim. Ruju,pudrası,allığı, rimeli kullandığım tüm bu ürünler ayrı ayrı güzeldi ve sergiledikleri performansa diyecek laf yoktu. Kullandıklarımdan geriye bir tek bu ruj kaldı.. 





Normalde ben kırmızının bu tonunu rujda beğenmem. Daha çok sarışın ve beyaz tenlilere gidecek bir renk. Benimde tenim çok koyu değil o yüzden ordan biraz yırtıyorum. Bu rengi sırf satıcı kızdan bi an önce kurtulmak amacıyla hemcicik almıştım :)))

Kalıcılığı muhteşem. Yemek yediğimde bile tamamen yok olmuyor. Elbette dudağın iç kısımları siliniyor ama dış kısımlar aynen kalıyor. Hiç birşey yiyip içmezsem , evden çıktığım gibi kalıyor dudağımda. 

Çok kaygan bir yapısı yok ama dudaklarıda kuru göstermiyor, kurutmuyor. Spf korumalı olmasıda artı bir özellik. 

Gerçekten başarılı bir ruj. Clinique'in makyaj ürünlerinin yüksek fiyatlı olduğunu biliyoruz ama kesinlikle fiyatı hakedecek ürünleri var. Bu rujda onlardan bir tanesi. 

Benim çok sevdiğim bir ürün her ne kadar renk olarak pek anlaşamasakta ama yinede hafif göz makyajı ile gayette güzel duran bir renk. Sadece kişiden kişiye yakışıp-yakışmamasını göz önünde bulundurmak lazım. 

Sevgiler...


2 yorum:

  1. Dudaklara bak maşallah! Çok yakışmış gerçekten. Kırmızının tonu da çok göz alıcı :) Güle güle sür sürüştür ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehee teşekkürler cnm.. Ruj iyi ya yoksa dudakta çok iş yok.. Kırmızıyı sürünce böyle lönk diye çıkıyor ortaya :))))

      Sil