Translate

5 Temmuz 2013 Cuma

Dove Saç Dökülmesine Karşı Bakım Serisi #1

Merhaba

Öncelikle blogla bayağı ilgilenemedim. Tatildeyim ve turla gezdiğimiz için bayağı bir yoğun programla karşı karşıyayım. İnternete bağlandığım zamanlar olduğu gibi giremediğim zamanlarda oldu zaten, girsem bile anca beş dakka bakıp çıkabildim. Yarın Gezi bitiyor ve memlekete dönüş yapıyorum inşallah. böylece blogla ilglenmek için bolca zamanım olcak :)

1hafta önce Dove'un saç dökülmesi serisinin geldiğini zaten yazmıştım. Gelir gelmez hemen kullanmaya başladım. Yerleştirdim bavulun içine düzgünce, aldım yanıma, gün aşırıda banyo yaptığım için ilk izlenimimi yeterince edinmiş oldum. Zaten saçım dökülmeye hemen meyilli bir yapıda olduğu için, az çok ilk kullanımda bile, ne şampuanı olursa olsun kendisini belli eder. 


Bi kere şampuan güzel temizliyor az bir miktarda kullanmanız yeterli olcaktır. Köpürrmesi her şampuan gibi makul seviyede bence bu çok iyi en azından az köpürdü diye defalarca saç yıkamak zorunda kalmıyorum. Az köpüren şampuanlar bende saçlarımın temizlenmediği duygusu uyandırıyor. Zaman kaybettiriyor bana. 

Şampuanlama işleminden sonra saç diplerime değdirmeden saç kremini uyguladım ve gayette yumuşacık yaptı, banyo esnasında bile bütün karmaşıklık düzeldi banyodan sonra saçımı taramaya bile ihtiyaç duymadım :) zaten saçlarımı 2 senede bir boyayan biri olarak fazla yıpranma ve kuruluk ile karşı karşıya değilim. 

Sonrasında da serumları saçıma dökerek işlemi bitirdim. Fakat ben 1 serumu bir kerede bitirmedim. Yarısı tüm saç dibime yettiği için, 1 saç serumunu 2 defa kullanmaya yetti. 

Saç maskesini sadece 1 kere kullanabildim. Onuda saç kremi yerine banyo esnasında temiz saçlarıma sürerek   . Banyomu bitirene kadar saçımda beklettim. Saç kremi gibi yumuşacık yaptı,saçlarımdaki dolaşıklığı açtı. Bu Maskeyi ise tüm saçıma uyguladım. 

Şunu rahatlıkla söyleyebilirimki saç dökülmemde çoğalma olmadı. Sonraki günde de elimi saçıma attığımda aşırı bi dökülme ile değil normal bi dökülme ile karşılaştım. Bende uzun zamandan yani yıllardan beri dökülme problemi var heleki mevsim geçişlerlinde aşırı dökülme yaşıyorum ve bunun etkiside uzun süre devam ediyor. O yüzden yıkadıktan sonraki günlerde saç dökülmemi kontrol ettiğimde elbetteki döküldü. Ama çok değil, herzaman saçımı taradığımda dökülen saçlarımdan daha az dökülme olduğunu gördüm. 

Tabi bu zamanla aynı mı kalır, iyice azalır mı, artarmı, daha da kullandıkça zaman zaman sizlerle paylaşacağım. 

Saçlarımda kepeklenme gibi bi sorun olmadı, saçımı sönük göstermedi ki bu benim için müthiş bişey :)) yağlanma ise zaten gün aşırı saçlarım temizlendiğinden dolayı bişey anlamadım. 

Şimdilik iyi gidiyor. Saçlarımda Dove anlaştı gibi ama bu süreç öyle pat anlaşılacak birşey değil. Çok düzenli bir şekilde belli bir süreye kadar kullanmak şart. Bende kullanmaya devam edip, ileri zamanda edindiğim görüşleri de paylaşmaya devam edeceğim. 

Sevgiler. 

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ne açıdan satış ?? Piyasada mı ?? Eğer piyasada satışını soruyorsanız bayağıdır var bu seri

      Sil