Translate

9 Temmuz 2013 Salı

Dove Saç Dökülmesine Karşı Bakım Serisi #2

Eveet arkadaşlar Dove Saç dökülmesine karşı bakım serisinin etkilerini sizinle paylaşmaya devam ediyorum. Her kullanımda ayrı bir fikir sahibi oluyorum, ayrı bi etki görüyorum :)



Öncellikle 11 günlük süreçte saç dökülmeme iyi geldiğini söyleyebilirim. Hiç bir etkisi olmadı gene aynı dökülüyor diyemem. Şampuan değişikliği yapmama rağmen dökülmede artışıta yaşamadım. 

Zaten saçlarım çok yıpranmış işlem, görmüş tipte saçlar olmadığı için koparak dökülme sorunuda bu zamana kadar yaşamadığımı belirteyim. Kuaförlerle aram pek olmadığı için senede 1 uçlarından aldırmak bana yeterli geliyor :) ama buna rağmen çok fazla kuruluk ve kırık sorunu yaşamıyorum. Siz siz olun saçlarınız beyazlayana kadar saç boyatmaktanuzak durun :) ha ben hiç boyamadım değil ama 2 senede 1 boyayan bir tip olarak saçlarım çok çabuk toparlanıyor.  En son saçımı 2 hafta önce boyadım. Bir dahada boyamam 4-5 sene sonra olur :) 

Şimdi tekrar dönelim Dove ürünlerine. 

Şampuanı tek başına kullanmanız halinde, boyalı saçlara yeterli gelmeyebilir keza boyasız saçlarada, sertleştirip taranmasını zorlaştırabilir ama çokta aşırı değil. Saç kremiyle beraber kullanmak çok doğru olacaktır. Saç maskesini haftada 1-2 kullanmak yeterli, saç kreminide saçları yumuşatmak için her yıkamadan sonra kullanmak gerek. 



Saç maskesini kullandığınızda extra saç kremini sürmeniz gerekmez, maske saç kreminden bile yumuşak yapıyor saçları :) ama saç kremi gibi her banyoda kullanmak doğru olmayabilir. Maskeleri haftadan 2 den çon kullanıp saçı gereksiz yere yormamak gerek. 

Saç serumu ise, böyle jöle kıvamında sıvı, akışkan birşey olmadığı için saç derinizden akıp  gitmiyor. Zaten nemli-ıslak saça sürdüğünüz serum akışkan olsa idi, dökülürdü kafadan. Ama serumu sürdüğünüz yerde kalması çok iyi. Kafa derinizin belli bölgelerinde pompalayıp daha sonra firiksiyon yaparak her yerine yedirdiğinizde işlem tamamlanmış oluyor. 

Gelelim dökülmeye olan etkisinden sonraki en beğendiğim bir diğer özelliğine.  Saçlara hacim veriyor, ben ki saçlarımın hacimsizliğinden dolayı sürekli saçlarımı toplayan biri olarak, bu şampuan sayesinde saçımı açık bırakabiliyorum. ilk yıkadığınız gün daha hacimli, sonraki gün gene hacimli ama biraz daha sönmüş olabiliyor ama kafamada yapışmıyor. Kolay şekil alıyor ve havalı duruyor. Bu hacimi verende daha çok saç serumu. 

Kokusu ise gerçekten çok güzel. Bende öyle koku takıntısı yoktur. Ama çok hoşuma giden yumuşak, ağır olmayan bi kokusu var. Hatta banyoda durduğu yerde bile inceden inceye kokusunu hissedebiliyorsunuz. 

Kocaman şişleler bayağı bi gidecek gibi. Sonuna kadar kullanıcam. Bende bi ürün bitmeden diğerine başlamak gibi bir özellik olmadığı içim 8-9 ay benden başka şampuan yorumu okuyamazsınız artık :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder