Translate

23 Temmuz 2013 Salı

Duru Gourmet Duş Jeli

Merhaba

Günün 2.postuyla tekrar karşınızdayım :)

Nisan ayından beri kullandığım bir duj jeli bu. Gratiste bir alana bir bedava kampanyası vardı ozaman, bende yıllardır sabun kullanan biri olarak birazda duş jeli kullanayım diye bu ürünü tercih etmiştim. Sabunu gene bırakmadım, dönüşümlü olarak yıkanma olayıma ikiside katkıda bulunuyor. 

Beni cezbeden tarafı kokusu ve rengi oldu. Gerçi Duru'nun pek çok jeli kokusuyla insanı cezbetmekte ama Gourmet serisindeki en sevdiğim kokuyu, yaban mersinli parfe'de buldum. 



Duş jellerinin temizlemesi, sabun kadar olmayacağı için orta kararda bir temizleme sağladığını söyleyebilirim. Sadece bu duş jeli için değil, tüm duş jelleri için geçerli bu. Ama bu jel bende temizlenmedim hissi yaratmadı. Ama sabun kadarda etkili değil. 



Cildi germiyor, kurutmuyor. 

Banyo yaptıktan sonra hatta ertesi günlerde de cildimde yumuşaklık ve ipeksilik hissettiğim yalan değil. 

Krem sürdürme ihtiyacı yaratmıyor. 

Kokusu muhteşem ama suyla durulandığınız anda kokuda vücudunuzdan gidiyor. Bu kuralda bütün duş jelleri için geçerli. Sonuçta parfüm-krem gibi cilde yapışık kalmayan hiç birşeyin kokusu kalıcı olmaz. Suyla durulanan ürünlerin ben bu zaman kadar kokusunun kaldığını görmedim. Ama yıkanırken kokusu bütün evi sarıyor. 

İçinde görülen mor noktalar peeling tanesi gibi sertçe fakat benim kullandığım banyo lifi sert yapıda olduğu için, o küçük noktaların işlevi geçersizleşiyor. Kısaca lifle yıkanırken küçük tanelerin erkisi hissedilmiyor. 

Kaşınma, kızarma, sivilcelenme olayıyla karşılaşmadım. Zaten çok hassas bir tenim yok ama kıl kökü iltahabı olan biriyim :) kıl diplerim açıktaysa hemen sivilcelenirim ama bu duş jeli kıl kökü iltahabımı arttırmadı. 

Köpürmesi gayet güzel, durulanması kolay. 

Duş jeli tercihim artık Duru'dan yana. Bundan sonra başka marka zor tercih ederim. Bunun en büyük sebebi ise vücuduma verdiği yumuşaklık. 
Buda diğeri. Kullandım. Kokusu farklı ama etkileri aynı. Ama tabi yaban mersinli'nin kokusu daha güzel. Buda tam Mango kokulu. 



İçerik merak edenler Paraben yok. Diğer olanlar ise aşağıda. Yiyecek değildir uyarısıda sesli gülmeme sebep oldu :)) 

Yazılar çok küçük en net bu kadar çıkabildi ama yinede anlaşılır. Her ikisininde içeriği aynı. 



Normalde 8 küsür liralık bir fiyatı var. Ben çok sevdim. Her bitişinde alıp kullanacağım bir ürün. 

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder