Translate

16 Temmuz 2013 Salı

Ecotools vs Flormar Fondöten Fırçası



Ben fondöteni aslında yıllarca parmaklarımla uyguladım. Hiçte bi sorun yaşamadan. Ama makyaj videolarında, fondöteni geniş yuvarlak fırça ile sürdüklerinde cilde daha kolay yayıldığını gördüm. 7-24 blog yazarı Aysel'in blog satışında Flormar fırçasını sattığını görünce hemen aldım. Evet gayet güzel sürülüyor, fırça izi bırakmıyor, dökülme yapmıyor, fondöteni fazla emmiyor. Kılları yumuşak. Ama en büyük sorun yüzümde sivilcelenmeye sebep oldu. Bir makyaj fırçası neden sivilce yapar bilemem ama ne zaman bu fırça ile sürsem, akşama dudak kısmım ve çenem sivilceyle doluyor. Bu h.sonu gene onunla fondöten uyguladım, çıkardığı sivilceleri geçirmekle uğraşıyorum şimdi. Fırçayıda öyle sevdim ki ama ya pudra yada allık fırçası yapacağım. Ozamanda sivilce yaparsa atacağım.

Ecotools fırçası ise yüzümde sivilcelenmeye sebep olmadı ama düz yapıda olduğu için ben böyle fırçalarla fondöten uygulamayı sevmiyorum. Ecotools fırçası ile dairesel hareketler yaparak fondöten uygulamak zor. Sağa-sola, yukarı-aşağı hareketlerle sınırlı. O şekilde fondöten sürerken badana yapar gibi hissediyorum. Dairesel hareketlerle sürüm bir anda daha çok yere ulaşmamızı sağlıyor ve yedirme olayı daha kolay oluyor. Yoksa fırça gayet kaliteli. İz bırakmadan, kolayca fondöteni teninize uygulayabilirsiniz. Malzemesi kaliteli. 2 yılldır kullanıyorum toplam 2 kıl döktüyse dökmüştür. Ama en kısa zamanda bir tane yuvarlak başlı bir fondöten fırçası alıcam :)) tam istediğimi buldum demişken o da bende kötü etki yaptı :( umarım sivilce yapmayacak bir fırçaya rastlarım.



Flormar Ecotools'a göre daha pahalı. 

Ecotools'u 12tl'ye almıştım ben 2 sene önce
Flormar ise 20tl civarı olsa gerek 

Pahalı olmayıpta kullandığınız, flormar fırçası şeklinde olan, bildiğiniz bir fondöten fırçası var ise belirtin. 

Mutlu günler, geceler, haftalar olsun :) 

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun çok üzüldüm sivilce yapmasına.. Elf'in
    aynı türde fırçası vardı birde Gosh markasının. Nette bakarsan bulursun TR'de satılıyor ikiside. Pahalı gelmezse Sephora 43 numaralı fırçada yuvarlak ve fondoteni pudrayı allığı harika uyguluyor 45 lira civarı fiyatı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar almadan önce Elfmi Flormarmı çok kararsız kalmıştım. Sonra flormar çıkınca karşıma onu aldım. Aslında iyi birşey alıp sonra birdaha uğraşmamak gerek. Mac falan şu an pahalı geliyorda bana Sephora'ya bi bakıcam. Gosh'uda araştırayım. Tişekkür öneriler için :)

      Sil
  2. Ben de Flormar fondöten fırçasını kullanıyorum bir sorun yaşamadım ama kulları çok uzun olduğu için kullanmakta biraz zorlanıyorum :/

    YanıtlaSil
  3. canım merhaba. kaliteli, uzun süre dayanabilecek ve mükemmel şekilde fondöteni uygulayacak bir fırça istiyorsan deneme yanılma yöntemindense birikim yapıp "shiseido perfect foundation brush" almanı öneririm sana. ben de yıkadığım zaman yedek olsun diye flormarı düşünüyorum ama soru işareti oluştu kafamda şimdi. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende olan etki sende olmayabilir. Kullanmadan bilinmiyor. Bende alırken böyle yapcağını düşünmemiştim. Bugün allık sürdüm onunla. Yanak kısmım kuru sivilce çıkmadığı için fırçanın yan etkisi olmadı :-) dudak çevresi ve çenem hemen ama hemen doluyor. En azından sende alır dener beğenmezsen allık fırçası yaparsın. Oda olmazsa hediye edersin :-)) önerin için sağol. Şu an aklımda shesido, sephora ve kryolan var. 3ünden hangisini tercik etçem bakalım :-))

      Sil
  4. Flormarinkini ben de kullaniyorum sivilceye meyilli cildim oldugu halde boyle bir problem yasamadim:) ciltten cilde degisiyor bence denemeye deger bir firca:) uygulama olarak da MAC 187ye oldukca yakin aslinda ama krem allik vb icin kullanmadim hic o konuda 187 kadar iyi bir sey diyemiyorum:):)

    YanıtlaSil
  5. Aslında hala kullanmaya çekinerekte olsa dvm ediyorum. Ecotoolsa göre daha kullanışlı daha doğrusu ben bu tarz fırça ile fondöten sürmeyi seviyorum ve cilde yedirmesi daha pratik. Bi ara pudra, allık falan sürsemde sonra fondöten sürmeye devam ettim.belkide bana her marka yaramaycaktır bilmem ama nadirde olsa kullanmaya devam ediyorum hala flormarı. Bi ara bi kaç markanın daha stipple brushındanda alcam ama aklımda kalmasın ;)

    YanıtlaSil