Translate

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Flormar Supershine Ruj

Bu renk aslında cesaret isteyen bir renk. Alırken hiç düşünmemiştim, renk o kadar hoşuma gitmişti ki yakışıp yakışmayacağı önemli değildi. Aslında kötü durmadı ama kimi makyajla yakışan kimi makyajla yakışmayan bir renk olduğu için her daim kullanamıyorum.

Bu ruju parmak ucunuzla yoğun bir renk vermeden dudaklarınıza yaydığınız zaman çok fresh bir görüntü elde edebiliyorsunuz.Yüzünüze tazelik katıyor. Ama yoğun sürüldüğü taktirde çok dikkat edilmesi gereken bir renk. 

Ben genelde bu ruju sürdüğüm zaman allık kullanmamaya dikkat ediyorum. Çünkü pembe allık sürüldüğünde pespembe bir yüz çıkıyor ortaya. Kahverengi tonlarında bir allıkla da renk cümbüşü meydana gelebiliyor. 

En güzel duruşu ise yoğun bir rimel, eyeliner ile alıyorum. Allık sürmekten daha çok aydınlatıcı geçiyorum yanaklarıma. İşte o zaman bu ruj yüzde çok emanet durmuyor....









Kalıcılığı yemek yemediğiniz müddetçe iyi. Dudakları kurutmuyor yani normal bir yapıda, sürümü kolay. Başka rujlarla da karıştırıp rengi yumuşatmak mümkün elbette


İddalı olasada çok beğendiğim bir renk. Alışılageşmiş renkler dışında ruj kullanmayı seviyorum :) 

Sevgiler... 

4 yorum:

  1. Cesaret isteyen bir renk ve bana yakısmayanlardan :/

    YanıtlaSil
  2. İddialı bir renk gerçekten :) Benim sürmeye asla cesaret edemeyeceğim türden. Dudaklarına çok yakışmış, güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide dudağımı yiyerek çukurluk oluşturmasaydım iyiymiş :))) teşekkürler ....

      Sil
    2. Onu ben de yapıyorum hep onun için gözüme batmadı :))

      Sil