Translate

31 Temmuz 2013 Çarşamba

For Your Beauty - Rossman Satışlı Allık Ve Pudra Fırçası

3 liraya aldığın fırçadan ne beklersin ki. Elbette bişey beklemem ama nasılsa ucuz beğenmezsem atarım diyerek aldım bir kere..

 Nolcak dedim günlük makyajımda kullanırım. Özellikle pudra fırçasının büyüklüğü cezbetti beni,sonra dış malzemesi fena durmuyordu. 

Eve geldim, açtığımda kıllarının çok yumuşak olmadığını farkettim. Daha doğrusu Malzemesinin neden olduğunu anlayacak tecrübede değilsemde, kaliteli olmadığını her halinden belli etti. 

Normalde allık fırçasının biraz sert olmasını severim, çok yumuşak olmayan kıllarla, keskin hatlı allık sürmek daha kolay oluyor bana göre. Sürdüğünüz yer ile sınırlı kalıyor allık. Yüzünüzün alt ya da üst bölgesine uçuşmuyor. Böylelikle sınırları belli olan bir makyaj çıkıyor ortaya.






Her ne kadr allık fırçası ile sürümü sevsemde çok ama çok kıl dökmesinden dolayı zorlandım. İlk başta hiç dökme yapmadı, 1 kere kullandım sonra yıkadım. Yıkadıktan sonra dökülmeye başladı.

Pudra fırçasıda aynen öyle. Zaten pudrayı yüzüme çokça sürmeyen biri olarak, allığı sürdükten sonra pudra kullanırım ben. O da alıığın alt kısmına yani çene kemiğinin oralara sürerim ki allıklı kısım ile allıksız kısım daha net birbirinden ayrılsın. Ama pudra fırçasını değdirdikten sonra sakallı bir ben çıkıyor ortaya kıl dökme olayından dolayı. Ama pudra fırçası allık fırçasına göre daha az kıl döktü



Sivilcede yapmadı bir flormar fırça gibi ama döke döke bi hal oldu. Yapıları kalitesiz. 

Kısaca görürseniz almayın. Essence, rival de Loop markaların fırçalarını tercih edin. 


Sevgiler... 

1 yorum:

  1. Bu markanin aydinlatici fircasini aldim 2 gun once ve fircalari cok yikayan biriyim hemen yikamak istedim yikamamla heryerin igrenc bir hayvan kokusu olmasi bir oldu..Sentetikmi degilmi diye arastirdim ama hicbir bilgi edinemedim maalesef.Bence sentetik degil,Sizin bir bilginiz var mi?

    YanıtlaSil