Translate

7 Temmuz 2013 Pazar

Garnier BB krem - Karma ve Yağlı Ciltler için

Eveeeeet Bb kremlere karşı olan ben,sonunda bir kaç tane edinmek durumunda kaldım. Sıcak havalarda malum cilt hemen yağlanıveriyor. Bende 1 haftalık bolca yürüyüşü olan, kimi zaman yağmurda, nemli havada, sıcakta kısaca her türlü mevsim koşulunda yanımda olcak kapatıcılı aynı zamanda cilt yağlanmasını engelleycek birşey olsun istedim.



Bende t bölgesi problemi var burun kenarlarım hemen vıcık vıcık oluveriyor. Özellikle sıcakta tabi. Yanak kısımlarım allahtan kuru. Aslında ben de, sıcak soğuk farketmez, fondöten kullanma alışkanlığı olduğu için en sıcakta bile sürsem cilt alıştığından, en sıcaklarda bile fondöten kullandığımda cildim artık tepki vermemeye başladı. Ne sivilce oluyor me kabarma.

Ama bu sefer tatile çıkarken hem merakten hemde pratik bişiler olması adına Garnier BB krem alıp kullanmak istedim. Tam 7 gün boyunca hergün kullandım. Hem Tek başınada hemde üstüne fondöten sürerek. 

•kapatıcılık iyi ki cildimde bi kaç tane sivilce izi (kırmızı duran benekler) dışında bi problem yok. Zaten bu kırmızı lekelerde 1 ayda falan anca geçio bende geçincede sorun hiç kalmıo. Birde dudak mimik çizgimin orda aZıcık bi koyuluk var. Bu sorunları başarı ile kapattı. 

•Yağlanmayı geciktiriyor %80 azaltıyor. 11 saatin sonunda çok ama çok az bir miktarda yağlı bölgelerinizin yağlandığını görüyorsunu. 

• sürümü ve ciltle bütünleşmesi çok kolay. Uğraştırmadan en ufak tanesi bile hemen cilde oturuyor. Farkedilmeden, mat bir görüntü ile bütün cilt tonunuzu eşitliyor. 

• ürünün cıktığı uç kısmı problemli. Kapağı açık bir şekilde baş aşağı tuttuğunuzda ürün kendi kendine kapaktan sızıp dökülüyor. Ben bi kere farketmeden baş aşağı tutmuşum yere bayağı bi döküldü maalesef. Kapak kapalı iken sızma yapmıyor. Bu iyi hiç değilse

•yağlanmayı engelleyebilmesine rağmen sivilcelenme yapmamayı beceremiyor maalesef. Gün sonunda bende 1 yada 2 tane oluşan sivilce mutlaka oldu. Sağolsun Vichy Aqua Thermale spray sayesinde çıkanlar 2 günde hafifledide yüzüm sivilce tarlasına dönmekten kurtuldu. 

•kalıcılığı iyi. 9 saate kadar elinizi yüzünüze hiç değdirmeden durabileseniz kalmayı başabiliyor :)

•fondöten altına sürdüğünüzde de yağlanmayı engellediği için fondöten kalıcılığını arttırma oranı var. Ama bunu makyaj bazlarıda yapıyor. Baz olarak kullanmak yerine tek başına kullanın. Ama elinizde makyaj bazı yok bu ürün var ise, extra makyaj bazı almayıp bunu kullanabilirsiniz. 

•tekrar almam. Hiç değilse fondötenler bende bu yaz sıcağında sivilcelenme yapmadı onları kullanırım daha iyi. 

Bu yukarda saydıklarım ürünün bana olan etkileridir. Aslında alsanıZda olur almasanızda şeklinde bi ürün. Pratikliği açısında tercih edilebilir ama başka beklentiler içine girmemek lazım. 

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder