Translate

16 Temmuz 2013 Salı

Garnier Esas Bakım Göz Makyaj Temizleyicisi

Kısaca: göz altlarınızın kupkuru ve gerim gerim gerilmesini istiyorsanız, Alın.




Bu ürünü en kısa zamanda piyasadan çeksinler, göz makyajı temizleme işte nolacak al gitsin diye gaflete düşenler rezil olmasın.

Benki nasıl böyle bir salalakığa düştüm, en hassas yerim göz çevremdir, daha özen göstermem gerekirken dikkatsizce bi ürün seçtim.

Daha önce kullandığım temizleyiciden acaip mamnunken neden gidip bidaha almazsın ki!

Haa kirpik dökmeside ayrı mesele. Her rimel temizlediğimde, 3-4 kirpik rahat görüyorum pamukta. Hiç rastlamadığım bi olaydı bu. 

İyi temizlemesi ne işe yarar ürün kötü olduktan sonra. Sızma zeytinyağıylada çıkıyor göz makyajı. 

Güzel tonik oluyor, yağlı kısımdaki yağı alıp götürüyor. 2 kere tonik gibi sürdüm ama onada gerek yok, çöpe gidecek. Alalı 2-3 ay oldu. Kalmış köşede beğenmedim diye dikkate almamışım. 

Bilemedim bana mı yaramadı ama kullanıp memnun kalan yada kalmayan varsa yorumlasın. 

İdam edicem bu göz şeysini ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder