Translate

21 Temmuz 2013 Pazar

Gliss Liquid Silk Sıvı Saç Kremi

Alman malı olmasından mütevvellit Gliss Markasıda sevdiğim ve güvendiğim markalardan biridir. Özellikle bu ürün  benim yıllardır favorilerim arasındadır. Başka sevdiğim serileride var ama bu serinin yeri bende ayrı.


Bu ürünü ben 5 senedir falan sürekli kullanırım. Elimde ne ürün olursa olsun mutlaka banyoda sadece şampuan kullanıp saçımın dolaşıklığını ise bu sıvı saç kremi ile açarım. Ama düzenli olarak kullandığım pek görülmemiştir. Ayda 1 yada 2. Ama 5 senelik arkadaşımdır kendisi :)




-Kokusu kalıcı değil ama çok güzel. Şeker gibi diyebilirim

-SAçlarım az yıpranık olduğu için zahmetsizce saçlarımı açmayı başaran bir  üründür. Zorlanmam. 

-Saç diplerimede sıktığım olmuştur. Yapış yapış bir görüntü bırakmaz, saçı asla ağırlaştırmaz. 

-Kepeklenme yapmadı, bendeki saç dökülmesini arttırmadı. 

-Tek olumsuz yanı; saçlarımı mat göstermesi oldu. Üstünde her nekadar etkilerinden birinin parlaklık olduğunu yazsa da bende parlaklık yapmadı. Ama bir saç ürününden benim en son beklentim koku ve parlaklıktır. Sorun etmiyorum. Zaten benim saçım aşırı derecede parlak olduğu için bu ürün benim saç parlaklığıma yetişememiş olabilir 

-Verdiği yumuşaklık güzel yani bana yeterli, ipeksiliği hissedebiliyorum. 

-Saçımı yıkadıktan sonra, 1. gün sonu saçım yağlanmaya başlıyor. 2 gün akşamına kadar biraz fazlaca yağlanma görülüyor buda rahatsızlık hissi veriyor bana. Ama ben gün aşırı en fazla 2 gün saçımı yıkayan biri olarak durumu hallediyorum

-Kırık onarmaktan çok, saçımı tararken, verdiği yumuşaklıktan dolayı saçımı zorlamadığım için kırık oluşumuna engel oluyor. 

-Boyalı ve aşırı yıpranmış saçlar için biraz yetersiz gelebilir. 

-Benim için en önemlisi ise, saçı dolgun dolgun ve canlı tutması idi. Saç diplerime uyguladığımda bile saçlarımı hiiiç söndürmedi. Saçlarımı havalı yaptı. İşte bu sebepten bu seriyi daha çık severim diğer Gliss serilerine göre. 


Çok beklentim olmadan saç taramaya yardımcı, saçı söndürmeyen bir ürün olduğu için ben bu ürünü sevdim. Her zaman kullanacağım. Saç kreminden çok bu tarz şeyler hoşuma gidiyor. Deneyenlerin memnun kalmayacağını sanmıyorum

1 yorum:

  1. Uzun bir süre önce bende kullamıştım kokusunu hatırlayabiliyorum gerçekten çok güzeldi.Fiyatına göre performansıda bahsettiğin gibi iyiydi

    YanıtlaSil