Translate

18 Temmuz 2013 Perşembe

SAÇA HACİM VEREN ŞAMPUANLAR #1 || John Frieda Hacimlendirici Şampuan

Koskoca John Frieda bi hacim verici şampuan yapamamış. Zaten artık şüphelerim var koskoca olduğuna dair ya neyse.


Hacimlendirmek bir yana saçlarınız kafanıza yapışıyor. Öyle bir elektiriklenme yaşıyorsunuz ki, saçların üst kısmı havada,alt kısımlarda iyice iyice kafaya yapışıyor.  

Bu Şampuanı ben 5 ay önce sadece 2 hafta kullanabildim. O iki hafta süresince elimi saçlarıma attığımda havalanmaya başlıyordu. Bide kış, kazaklar falan, iyice. Kafamı çevirmeye korkuyordum öyle bi elektirikleniyordu. Saçı toplarsanız rahat, sorun yok. 

Bide bu şampuan seri halinde satılıyor. Saç kremi, spreyi falan yanında bişileri daha var. John Frieda'ya desem senin şampuan bana bunu yaptı, "Diğer ürünleriyle berabermi kullandın" diye sorar. Yani kusura bakmasında 1 tanecik şampuanın başarısız olduğunu gördükten sonra diğer seriye para dökemem. Allahtan set halinde almamışım. Ama mümkünatı yok bu satten sonrada almam. Onları kullandığım zamanda bi işe yaramayacak. Hem herşeyi set halinde almak zorunda da değilim. Tek başına şampuanlar var onlar hacim vermeyi başarıyorsa, John Frieda'da başarmalıydı.  

Meyveli sakızlar gibi kokusu var. Kalıcı değil. Zaten hiç bir şampuanın kokusu kalıcı olmaz, en kalıcısı en fazla 10 saat dayanır. Sonuçta parfüm değilki saçta kalmıyor. Durulanıp aktığı için kokuda akıp gidiyor. 


Saçı sertleştirmiyor ama tabi boyalı saçlarda kremde kullanmak gerek. Şeffaf bir yapısı var. 


Sık sık şampuan değiştirmeyi sevmem. Elimdeki Dove şampuan bitince bunu kullancam. Ama farklı formülle. Bebek şampuanları malum yetişkinlerin saçlarını temizlemede yetersiz kalmakta. En güzel sonuç önce normal şampuanla kiri akıtıp sonra bebek şampuanıyla tekrar saçı yıkamak. 2 sene önce Dalin kullanırken böyle kullanmıştım. Dalini İlk aldığımda saçımı yıkadım, köpürmedi. Köpürene kadar 7 kere şampuanlamıştım. Bu arada da saçlarım iyice dolanmıştı. O yüzden önce kiri akıtmak en mantıklısı. 

Bende bu şampuanın etkisi bu şekilde oldu. 22 lira para vermeye değmedi. Beğenmedim :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder