Translate

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Nivea Q10 Firming Body Lotion

Selamlar

Bugün 8 aydır kullandığım bi ürünün yaptığı daha doğrusu yapmadığı bir etkiyi yazıcam. 



Aslında şöyle bi açıklma yapmak gerekirse; kremlerden inceltme,sıkılaştırma, selülit giderme falan gibi etkileri beklemeyin. 


Sıkılaştırma için konuşursak; çok seneler boyunca kullanıp- eğer gerçekten işe yarayan ürünlerse-elastilkiyet kaybını geciktirip,yavaşlatabiliriz. Yoksa sadece kremlerden medet umarak, nekadar sonuç alınabilirki.
Spor yapmadan hareket etmeden....

Bu kremin vadi,inceltme-selülit giderme değil. Sıkılaştırma sağlaması. 
En azından 8 ay kullanmayla ben bi değişiklik göremedim. 2hafta çok idaalı.  Tutupta hemen sporcular gibi sokı bir vücudum olmadı. Kremle zaten olacak iş değil. Ama çook küçük etki ediyorsa, zamanla yavaş yavaş sıkılaşma sağlıyorsa, onu anlamam biraz zor. 
Tek anlayabildiğim çook güzel nemlendirilmesi. Uzun süreli kalıcı nemlendirme sağladığını rahatlıkla söyleyebilirim. Kıvamı sıvıca,sürülmesi ve emilimi kolay. Sürdüğümün ertesi günü bile cildimdeki ipeksi yumuşaklığı hissedebiliyorum. Kokusu çok hafif, güzelce. Pompalı şişe ile kullanım çok pratik. 



Bu kremi elimdeki tüm vücut kremleri bitince alıp artık hep kullanmayı düşünüyorum. Hiç işe yaramasa bile nemlendirmesi için bile alırım. Belki yanında faydasıda olursa hiç değilse sabırla sıkılaşma da sağlatmış olabilirim vücuduma ?!?

Her banyo sonrasında kullandım sadece. Biraz daha fazla kullanabilirdim belki. 2 günde bir sürme periyodu ile kullandım. 

Zaten 55 kilodayım ama hareketsizlikten dolayı vücut sadece biraz toparsız :)) ilerleyen zamanlada beraber vücut sıkılığını maalesef kaybetmeye başlıyor.  Bu kremi kullandığım sırada 2 kilo aldım o açıdan hiç bişi anlamadım. 

Kötü değil, ama sıkılaştırma olayını bilemiyorum. Bunca ay kullanmama rağmen işe yaradımı yaramadımı anlamadım. Ama görüntüde bi değişiklik yoksa sonuca siz karar verin :) 

22-24 lira arası değişiyor fiyat. Bu şekilde yorum yaptım ama bu tip ürünleri kullanırken bayağı sabırlı olmakta fayda var.


Sevgiler...

5 yorum:

  1. Evet sadece kremmle olacak iş değil biraz vucuda hareket lazım .Kiloluysak birazda diyet :)
    Ben kilolu değilim ama basen sorunum var onu nasıl halledıcem bilmiyorum ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hareket. Diet bile bi yerden sonra çaresiz kalabiliyor. Az ama öz hareket mutlaka olmalı.

      Sil
    2. Arastırdım bayagı bu konuyu ama erimeyeceğine dair bir çok yorum okudum cunku et değil kemik var küçültmesi imkansız gibi ama yınede bı umut egzersiz yapıorum.

      Sil
    3. Sen yinede egzersiz yap. Kemik şekli önemlide olasa üstüne etleride çoğaltmayacaksınki daha çok geniş durmasın ;)

      Sil
    4. :D:D doğru söze ne denir.

      Sil