Translate

26 Temmuz 2013 Cuma

Rimmel London Natural Bronzer



Waterproof yapıda. Normlde suya girince kullanmak için almadım. Birazda vücut için kullanılabilen bi ürün, pudra ama ben allık olarak kullanmayı tercih ediyorum. Waterproof olma özelliğinden dolayı dayanıklılığı çok iyi. Pigmentasyon olayını abartmamışlar. İlk sürdüğünüzde renk vermiyor bile. Veriyorda o kadar doğal, o kadar kendi halindelki. Gündüz sürmeye mesela tek kat ideal. Ama akşam için 2-3 kat geçebilirsiniz. Çok kat sürmeye rağmen yapay olmayan, çok doğal bir görüntü veriyor. 


İçindeki ışıtlısı sim tarzı. Ama elbette parlaklığı highlighter tarzında veriyor. Ben sim olayında hoşlanmam ama koca koca simler olmadığı için göze batmıyor. Pudra olarakta kullanabilen bi ürün ama benim tercihim allıktan yana oldu. 









Çok tozutma yapmıyor ama fırça sert kıllı ise dağıtabilir 



Yaz aylarında dekolte bölgesinde çok şık duracağı kesin. 



Bronz olanların sürdüğü bölgeye çok güzel ışıltı verecek, bronz olmayanlar hafifçe tek kat halinde, yüz, boyun ve dekolte bölgesine sürerlerse teni çok koyultmadan parlaklık verecektir ve ten rengine biraz sıcaklık katacaktır.


12 tl'lik fiyatıyla Watsons'larda bulabilirsiniz. Ben çok beğendim. İhtiyacım olmadan almıştım ama o kadar doğal yapıdaki, varlığı yokluğu bir olan cinsten. Azcık daha çok sürmeyle kendini belli ediyor. O çokça sürmede bile yapay görüntü oluşturmuyor. Ama parlaklıkları biraz fazlaşıyor..

Sevgiler

2 yorum:

  1. acik tenli oldugum icin be n de cok itici duruyor gibi geliyor bronzerlar :( ama sana yakısmıs canim. gule gule kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende açık tenliyim ama bu bronzer çok hafif tam açık tenlilerinde kullanabilceği, sırıtmayan bi ürün....

      Sil