Translate

23 Temmuz 2013 Salı

Turuncu Kasa Siparişim-Bioderma Sensibio H2O

Öncelikle böyle bir kampanyaya denk gelmesem Bioderma ürünü evime sokmak aklımda yoktu. Önyargılı olup sevmediğimden değil, elimde çok fazla ürün olduğundan. Ama 40 liralık  şeyi 5 tl'ye satmak ne demek, hemen sipariş verdim.



Bu kampanya sayesinde ürüne bayağı bir yığılma oldu, stoklar tükendi, 1den fazla sipariş edenler oldu falan. Yani diyeceğim; Turuncukasa bunca ürün alan olmasına rağmen sorunsuz bir şekilde siparişimin elimde olmasını başardı. Gecikme olmadan, karışıklık olmadan. Hatta ben cumartesi siparişi verdim, dedim pazartesi günü nasılsa elimde olmaz diye o gün evden gittim. Mail gelmiş kargoya verildi diye ama ayrıntıya girip kargo nerde,napıo bakmadım. Bir telefon geldik kargocudan evde yoksunuz. Aaaaaaa bu kadar çabukmu?? Verdiğim kargo ücreti boşa gitti, ben gidip almak zorunda kaldım :)))
Neyse sonuçta çabucak ulaştı ya, şaşırdım doğrusu. Profesyonelliğe diyecek laf yok. Bundan sonra oturduğum yerden sipariş vermek istersem Turuncukasa tercihim. Umarım çizgilerini bozmadan böyle devam ederler. 

Aslında Bu ürünü almam iyi oldu. Belki başka şeyi olsa 5 tllik indirime rağmen almayabilirdim. Gerçekten güvenebilceğim bir markanın göz temizleme ürününe ihtiyacım vardı. Ben daha çok göz makyajımı temizlemek amacıyla bu ürünü aldım. 1 kerede ürünü kullanmışlığım var, annemde makyajımı silmiştim, göz makyajımı güzel çıkarttığını hatırlıyorum. 

2si anneme 1i bana olmak üzere 3 adet sipariş ettim. Kargo ücretiyle 19.95 lira ödedim. Hemde 250ml. Gani gani yetecektir bana :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder