Translate

29 Ağustos 2013 Perşembe

Biten Ürünler :)



Evet itinayla ürün bitirme kararımdan sonra bitirdiğim ve blog yazmaya başladığım ilk zamanlarda bitirdiğim ürünler bunlar..

yani içinde 2 ay önce bitirdiğim-3 gün önce bitirdiğim-dün bitirdiğim ürünler karışıkça.. Hepsini yazana kadar tuttum ve geri dönüşüme yolladım bile :)



1- Amway Beautycycle Tonik: Amway'in diş macununu geçen sene sipariş verirken satıcı adam isterseniz bir ürün daha sipariş verin tek ürün için kargo parası ödemeyin diye msj atınca bende tercihimi bu tonikten yana kullanmıştım . 12tl fiyatı vardı,o zaman kullandığım tonikte bitmek üzereyken ihtiyacım olan birşeyden sipaiş verdim. Yani ne olumsuz bir yanını gördüm ne de olumlu. Siyah noktalarıma,gözeneklerime etkisi olmadı ama temizlemesi iyi idi. Az kokusu vardı, biraz da alkollüydü. Kurutma,kızarıklık yapmadı. Bitirdim bir daha tercih etmeyeceğim.

2- Gliss Sıvı Saç Kremi: Glissi'in durulanmayan sıvı saç kremlerini seviyorum. Çok yıpranık olmayan saçlarıma yeterli geliyor. Bu üründe diplerde ki yağlanmayı konrol ederken, saç uçlarını onarıp-kuruluğunu gidermeyi vaad eden bir üründü. Maalesef ki saç kuruluğuna karşı olan ürünler benim saçlarımı çok çabuk yağlandırmakta. Bu ürün de saç diplerimdeki yağlanmayı geciktirmedi maalesef. Kolay tarama sağladı ve saç dolaşıklığımı açması bana yeterli geldi fakat kırıklara bir etki göremedim. Kurulukta olmadığı için buna olan etkisinide anlayamadım ama çok yoğun bir ürün olmadığı için,kuruluğum olsa idi yeterli gelmeyebilirdi. Liquid Silk olan sıvı saç kremini daha çok beğeniyorum ki onu kullanıyorum zaten. Bu ürünü ise daha almam..

3- Garnier Esas Bakım Göz Makyaj Temizleyici: Bir daha almam. Düzenli göz kremi kullanan biriyim ama yüz temizleyiciler bile göz altlarımı çok kurutmazken bu ürün kuruttu. Temizleme yaptıktan sonra bir gerginlik bir kuruluk rahatsız etti. Hergün kullanmaya ideal değildi bana. Krem sürdükten sonra kuruluk geçiyordu ama her seferinde bu ürünle göz makyajımı temizlese idim kuruluk çok daha fazla yerleşebilirdi. Arada pamuğa bolca ama bolca dökerek yani ziyan ederek dibine getirdim ama 2-3 kullanımlık daha kaldı. Artık o kadarını da bitirmeyeceğimi düşünerek attım. Bir daha hiç almam. En azından bu serinin göz makyaj temizleyicisi benden eksi aldı.

4- The Body Shop Vitamin E Yüz Yıkama:  Krem kıvamında bu ürün aslında kuru ciltler için fakat bende karma cildin etkisinden dolayı yanaklarım, biraz da burun kenarlarım arada bir gerilirdi. Daha çok denemek istediğim için aldığım bir üründü. Yüzü gerçekten gerip,kurutmuyor ama temizlemesi belli bir süre sonra yetersiz geliyor. Karma-yağlı ciltler tercih etmesin. Kuru ciltler memnun kalacaktır. Ya da yüzünde hiç ama hiç problem olmayan,genç ciltlere uygun olacaktır. Gözenekli sivilcelenmeye meyilli,siyah noktalı ciltlere yetersiz temizleme.. Ama yine alıcam. Çünkü Clinique yüz yıkama jeli o kadar temizleme sağlıyor ki arada böyle hafif ürünle yüz temizlemek şart. Cildi çok yormamak adına.  Banyo esnasında yüz yıkama jeli olarak kullanmak için yine evime girecek bir ürün.



5- Nivea Q10 Sıkılaştırıcı Vücut Kremi: Tekrar alacağım ama öncelikle elimdeki vücut kremlerini eriteceğim sonra dönüş gene bu krem.* Yazısı *

6-Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Yüz Yıkama Jeli: Temzilemesi yeterli idi,makyajı da öyle ama bir canlandırıcılığını göremedim. Bu ürünü kullandığım süre içinde yüzüm hiçte pamuklar gibi olmadı :) yatıştırıcı bir özelliği yok. Aydınlık duru bir görüntü vermedi bana. Yıkama sonrası kuruma ve gerginlik hissettirdi cildimde. Eksisi de çok yok ama artısıda. Bir tek makyajımı güzel temizliyordu. İçinde peeling taneleri gibi ufak mavi noktalar var. Su ile eriyen bu noktaların cilde canlandırıcı etkisi var imiş. Belki benim beklentim çok fazla ama ben çokta aman aman bir fayda göremedim. En azından bu yüz yıkama jelini almam ama başka serideki yüz yıkama jellerini denebilirim tabi..

7- Olay Total Effects Yaşlanma Karşıtı Yüz Temizleme Sütü:  Bunun Yazısı uzun :) Evet bu üründen de memnun kaldım. 2. sefer bitirdim ve tekrar alacağım ama öncelik yine elimdeki stokları eritme :) Yaş 28 ve artık yaşlanmaya karşı birşeyler kullansam fena olmayacak. O yüzden elimdeki tüm temizleme ürünleri bitince(yüz yıkama jeli hariç)temizleme sütü olarak buna geri döneceğim. Etkisi ne oldu derseniz. Dudak kenarlarımdaki mimik çizgilerimi hafifletti.Asla tamamen geçmedi tabi.. Kullandığım ilk yaşlanma karşıtı ürün idi :) Toniği ile beraber almıştım. Satıcı kız mimik çizgileriniz belirlemeye başlamış bunu öneririm diyince ne kaybederim ki dedim ve aldım. Makyaj yaptığımda fondöten, eğer birde üstüne pudra sürersem o dudak kenarlarımda ki mimik çizgilerim çok ama çok belirginleşiyordu. Fondöten çatlıyor,çizgilerin içine doluyor ve gerçekten göze batan bir görüntü çıkıyordu.  2011 şubat ayında aldım ve 2013 Temmuz ayına kadar kullandığım süreçte, sürdüğüm fondötenler asla o çizgilerimi belirginleştirmedi. İçine dolma olmadı,yani çizgiler hafifledi. Gözle görülür farkı buradan anladım. Makyajı fazla pamuk harcayarak temizliyor ama pamuk bembeyaz olana kadar itinayla temizliyordum. Sonrasında da cildimi yıkamıyordum çünkü ürünün cildime nüfuz etmesine engel olurdum yıkarsam. Cildime sağlıklı bir görüntü kazanadırıyordu. Artık o çizgilerin hafilemesine nesi sebep oldu bilemeyeceğim ama ben farkı gördüm o yüzden tekrar tekrar alacağım bir ürün


8-Vichy Purette Thermale Yüz Yıkama Köpüğü: * Yazısı * Güzeldi. Temizlemesi yeterli geldi ama seyahat boy ürün olduğu için etkilerini daha az anlayabildim. Clinique Facial Soap'ta göre beğeneceğim bir ürün değil ama hiç bir işe de yaramadı diyemem. Gene alınabilir tabi elimdeki ürünler bitince,çok sonralar...

9-Vichy Eau Thermale Yüz Spreyi: * Yazısı * Her zaman beğendiğim bir üründü. Sevdim. Cilt yatıştırmada başarılı. Alacağım ama alışveriş orucum bitince :)





10- Dove Saç Dökülmelerine Karşı Bakım Şampuanı: Hergün saç yıkadığım için 2 aylık bir sürede çabuk bitirdim. Bazı şampuanlar duşta benim yıpranık olmayan saçlarımı bile sertleştirip,dolaştırırken bu şampuan hiç sertleştirmedi ve dolaştırmadı. Bir nevi kremli şampuan gibiydi. Boyalı ve çok yıpranmış saçlara önerim,tabi ki o kadar çok yıpranmışlığa şampuan tek başına birşey yapamaz ama en temel adım olan saç yıkama bölümünde saçların iyice dolaşmamasına,sertleşmemesine yardımcı olacaktır. Saç dökülmesi derken o ufak ürün (12 nolu resim) saç dökülmesine karşı bakım serumu işe yaramışken, onları kullanmadığım zaman dökülmeler gene normale döndü. Yani şampuan dökülme falan durdurmadı ama hiç değilse koparak dökülmeye karşı olacağı,saçları kırmayacağı kesin. Çünkü saç kremi bile kullanmasam banyodan sonra saçlarımı çok rahat tarayabildim. Biraz çabuk yağlanmaya sebep oldu. Kuru saçlar sevebilir ama saçı normal olanlar yağlanmadan şikayet edecektir. Hiç değilse saç dökülmemede bir artış olmadı. Şu an elimde olan 9 şampuanı sağ salim bitirirsem yine tercih edebilirim :) Birde bana öyle gelmiş olabilir ama kullandığım sürece saçlarım çok çabuk uzadı. Saç diplerimden anladığım kadarıyla. Benim saçım biraz sallana sallana uzayan tip olduğu için bana hızlı uzadı gibi geldi!

11- Nivea İdeal Finsih Mousse Köpük Fondöten: 4 yıl oldu alalı artık piyasada da yok sanırsam. Bozuldu atıyorum.

12- Dove Saç Dökülmesine Karşı Bakım Serumu: Geçici çözüm. Kullandığım zaman dökülmem bir sonraki yıkamaya kadar azalıyorken kullanmadığım zaman normale dönüyordu. Bitti. Jöle kıvamında bir ürün. Saçlarımı dolgunlaştırmasına bayıldım, bazıları çok sertleştiriyor diye dert yanmış ama ben sertleştirmesini sevdim çünkü saçımı dolgunlaştırdı :)) Yumuşatma etkisi yok. Bende de çok sertleştirme yapmamıştı zaten. Geçici çözüm üreten bir ürün olduğu için tekrar almayacağım.

13- Balea Q10 Göz Kremi:Yurt dışı gezisinde Rossmann mağazalarının diğer bir cinsi olan kozmetik mağazası Balea'dan almıştım,  bizim türk parasıyla 7 lira gibi bir fiyatı vardı. Alman malı diye ucuzluğuna rağmen alıp denemek istedim ama beğenemedim. Sonlara doğru el kremi olarak kullandım ve bitirdim. Gözlerimi nemlendiriyormuş gibi yapıp nemlendirmeyen bir göz kremiydi. Zamanla göz altlarım kurumaktan, dudak çatlağı gibi çatlamaya başlamıştı çizgilerimin içi. acayip yanıyordu. Maalesef olmadı :)




Bu iki ürünüde anneme hediye ediyorum.  Çok harika saç yumuşatıyorlar. Saç maskesii hele, yumuşatamayacağı saç yok. Annemin saçları feci kuru, nasıl kopuyor anlatamam. Hiç değilse o kullansın bende o kadar yoğun nem gereken bir durum yok. Ayrıca dediğim gibi saçlarımı bu tür ürünler çabuk yağlandırıyor ki herkes için geçerli. Eğer saçlarınızda yıpranma yok ise fazla gelecektir. Tam annemin işine yarayacağını düşündüğüm için ona veriyorum. Yazık azcıkta o kullansın ;))

Evet şimdilik bitenler bunlar.


Sevgiler.. 

9 yorum:

  1. Garnier makyaj temizleyicisi bende de var ve haklısın gerçekten kuruluk yapıyor..

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Süper!! Bir sürü ürün bitirmişsin!

    Garnier'in kullandığım ürünlerinden ben de memnun kalmadı. Belki güzel ürünleri vardır ama pek denemeyi düşünmüyorum kötü tecrübelerimden sonra .)

    Dove şampuan ve saç kremi benim çok severek kullandığım ürünlerden. Kuru saçlarımı çok iyi nemlendiriyor ve yumuşak yapıyor.Seviyorum Dove'u!

    Köpük fondöten hiç denemedim. Tavsiye eder misin Nivea'yı?

    Yeni "Bitenler" yazını merakla bekliyoruz!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niveanın burada bahsettiğim köpük fondöteni şuam varmı bilemiyorum piyasada. 4 yıl önce almıştım ama başka tür varsa onu bilemem. Ama köpük fondötende Golden Rosu beğenmiştim. Hafif pudralı gibi duruyor ciltte ve kapatıcılıkları iyi. İkiside parlama yapmamıştı. Bence bi yüzüne uygulat bi ara duruşu çok güzel

      Sil
  3. Biten ürünler çok güzel oluyor, gelsin yeniler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniler bunlar daha bitmeden alındığı için :)) elimde 8 tane temizleme (tonik-temizleme sütü-jeli) ürünü var hepsini teker teker katledeceğimm ;))

      Sil
  4. Nivea Aqua'nın anasını ağlatmışsın:D
    Ne güzel bir sürü ürün bitirmişsin:))

    YanıtlaSil
  5. Garibim uzun zamandır bekliyor :)) daha bunlar gibi neler bitireceğim ... bitirmeyi seviyorum evet yenilerine ulaşmak için adım adım yaklaştırıyor insanı.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim çok beğendim,
    Seni izlemeye aldım hemen, bana da beklerim:)))
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Tekrar görüşmeyi diliyorum,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) izlemeye aldım senide... Gerçekten mutfakta beceriksiz biri olarak yemek tarifleri ile ilgili blogları izlemeye ihtiyac duymuyor değilim :)) başarıların devamını dilerim. Sevgiler ...

      Sil