Translate

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Body Shop E Vitaminli Nemlendirici Yüz Spreyi - Face Mist

Herkese merhaba öncelikle

Sonralıkla ise, Nisan ayında aldığım Body Shop E Vitamin serisinden tercih ettiğim Face Mist'e..


Bütün cilt tipleri için uygun bir ürün. Benim cildim ise karma, fakat yüz yıkama jelleri genelde hep yanak kısımlarımı kurutur. Karma cildim olmasına rağmen dudak ve burun kenarlarımda zaman zaman kurur ve gerilir. Ama ilerleyen saatlerde yağlanır ve siyah noktalıdır. İşte böyle cins bir cilt.  

Neyse, diyeceğim o ki göz çevremide hep jellerle yıkadığımdan kurutmayan,germeyen bir ürün olsun istedim. Yüz yıkama jelini alırken yanında face mist, tonik, temizleme sütü ile de beraber almıştım.








Bu mist nemlendirici özelliğe sahip. Yüze fıs fıs şeklinde sıkılan, durulanmayan bir ürün. Thermal sular gibi değil. Thermal sular ciltteki problemler ile savaşırken, bu ürün sadece nem verme özelliğine sahip. 

Yaz ayları için çok ideal bir ürün. Nemi vıcık vıcık yapmadan, parlatmadan ve yapışkanlık hissi vermeden sağlayıyor. 

Kullanımı çok pratik. 3 fıs fıs tüm yüze nem sağlamaya yetiyor. Parmaklama gibi bir dert yok, ayrıca yüze yedirmek içinde uğraştırmıyor. 

Yüz yıkama jelleriyle yıkadıktan sonra oluşan gerginliği veya kuruluğu gidermeyi başarıyor. 

Her ne kadar bir yüz kremi kadar nem vermeyi başarabilsede kış aylarında kullanıma pek uygun değil. Çünkü kuruyan cilde nem vermede zamanla yetersiz kalacaktır. 

Makyaj üstünede uygulanabilir. Ben uyguladım herhangi bir bozulma,akma gibi bir durum olmadı. 

Eğerki makyaj yaparken nemlendirici sürmeyi unuttuysanız ve sürdüğünüz pudradan dolayı cildiniz kurudu ise hemen bu ürünü fıs fıs yaparak gerginliği alabilirsiniz. 

Ayrıca makyajın oluşturacağı kuru görüntüyü giderdiğinide gözlemledim. 

Makyaj sabitleme özelliği yok. Satıcılar var desede yalan. 

Cilde kalıcı bir yumuşaklık vermiyor. Yani nem verse bile pamuk gibi yumuşacık cildim oluyor diyemem. 

Kokusu bildiğiniz gül suyu. Diğer ürünleri hiç öyle kokmuyor ama bu resmen gül suyu kokuyor. Ürün bittiği zaman şişesini atmayıp içine gül suyu doldurup fısfıslayacağım :))

Kış aylarında cildi çok kuruyanlar için destek olabilir. Nemlendirici sürülmesine rağmen ilerleyen saatlerde cildinde kuruluk hissedenler takviye olarak bu fısfısı sıkabilir. Makyaj üzerinede sıkıldığı için makyaj yıkamayı beklemeye gerek yok :)

Kaşınma ve sivilcelenme yapmadı. Zaten bende oluşan sivilcelenmenin %80i makyajdan. 

Yoğun bir nem vermediğinden cildi şu sıcaklarda yormuyor, rahatsız etmiyor. 

Cildimi canlı tuttuğunu söyleyebilirim. 





Severek kullanıyorum. Çok ama çok pratik bir ürün. Makyajlı, makyajsız,günün her saati, aklınıza geldiği her an, sıcaklarda bunaldığınızda kullanabilirsiniz.


Boyu çok küçük değil ama rahatsız etmez, çantada taşımayada uygun. Zaten biz hanımlar bavul gibi çanta taşıdığımız için sorun olmaz :)

İddası çok değil. Genç ciltler rahatlıkla kullanabilir. Cildi kuru, yağlı, karma kişilerde bı face mist'i kullanırlarsa sorun yaşayacaklarını sanmıyorum. Hafif bir ürün çünkü. All Skin Types olduğunu söylemiştim :)

Arada böyle fısfıslar gerekli ve kullanışlı oluyor. Ben gereksiz görmedim ve tekrar alabilirim. 





Sevgiler





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder