Translate

10 Ağustos 2013 Cumartesi

Emily Long Lasting Lip Pencil

Selamlar

Bir ruj incelemesi ile daha karşınızdayım. Ruj değilde dudak kalemi desek daha doğru olcak aslında. 

Geçen günlerde Gratis indiriminde şöyle bi uğradım zaten alışveriş yapmamaya özen gösteriyorum ama göz kalemlerine göz atmadan geçemedim. Göz kalemlerinin arasında bir kaç tane dudak kalemi duruyordu ve rengi çok çok hoşuma gitti, ruj gibi kullanmak amacıyla hemen aldım. 










E malum dudak kalemleri kuru boya misali daha kuru tarzda oluyor, dudakların daha kuru gözükmesine ve dudakları germeye daha elverişli yapıda oluyor. Ama rujlara göre daha kalıcı olabildikleri doğru. Zaten kalıcı yapanda yapısının daha kuru olması. 

Sürerken biraz zor elbette, kayganlık olmadığı için uğraştırıyor fakat kalemi sürmeden önce renksiz bir dudak koruyucusu sürülürse hem sürüm kolaylaşıcak hem de kuruluk biraz ortadan kalkacaktır. 

Yada önce kalemi sürüp daha sonra üstüne parlatıcı veya dudak koruyucu geçilebilir. Yarım yamalak sürülse bile olur ,dudak koruyucu zaten yarımyamalak sürülen kalemin rengini daha düzgün bir şekilde dudaklara yayacaktır. Aşağıdaki resimde de dudak parlatıcısı sürülmüş hali var. Kalemi sürdükten sonra çok ince ve az bir şekilde tamamen renksiz parlatıcıyı üstüne uyguladım. 






Rengini biraz kaybetti ama fena da durmadı. Aslında en mantıklısı kalemleri uygulamadan önce şu Niveanın falan gibi dudak koruyucularının renksiz olanlarını önce sürmek sonra dudak kalemini uygulamak. Hiç değilse bu sıvı parlatıcalar gibi renk değişikliği yapacağını zannetmiyorum. 


Evde olan kırmızı ruju düzgünce sürmek adına aldığım ve sonra kullanmaya gerek duymadığım dudak kalemlerini ben bu şekilde değerlendiriyorum. Bu renkte çok hoşuma gitti ve açıkçası kuru hali  bana daha güzel gözüktüğü için o şekilde kullanmayı tercih ediyorum. 

1.80 fiyata aldım çok renk seçeneği yoktu benim baktığım yerde ama bi ara hepsini toplayacağım çünkü pembelikleri çok tatllı. 

Sevgiler ....

2 yorum:

  1. Dudak kalemleri kalıcı olduğu ve fiyatları daha uygun olduğu için hep tercihim oluyor :) Emily'nin dudak kalemlerini hiç denemedim en kısa zamanda denemek istiyorum. Özellikle bu rengi çok beğendim! Dudaklarına da çok yakışmış, maşallah :) <3 Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canmım söylediklerine aynen katılıyorum. Kuruluktan şikayetçi olunmayacaksa bu dudak kalemleri arada iyi gidiyor. Bi ara rival de loop'unda kalemlerinide alacağım, sende görmüştüm. Günlük zamanlar için bu tür şeyler çok ideal

      Sil