Translate

29 Ağustos 2013 Perşembe

Essence I&Stage Eyeshadow Base

Ne zamandır yazmak istediğim ama her seferinde şimdi değil biraz daha kullanayım diye ertelendiğini bir yazıydı




Ucuz, günlük iş görecek ürünlerden olan bu far bazının yaptığı görev bazen iyi bazende eh işte dedirttiriyor. Herhalde, bu durum değişikliğinde farların da etkisi var. Ayrıca sıcak zamanlarda da performansı düşebilmekte. 

Öncelikle göz yapımdan ve çabuk yağlanmasından dolayı bende far görüntüsü hiçbir zaman tam rengini ve şeklini koruyamaz

Bu ürünü kullandığımda dikkat etmem gereken bir nokta var.  Göz makyajı yapmadan önce yüzüme birşey (fondöten, krem, bb krem ne olursa farketmez) sürerken göz kapaklarıma, sürdüğüm şeyi değdirmemem gerek. Yanlışlıkla, ten ürünleri göz kapaklarıma değerse, bu far bazı biraz görevini kaybediyor. Kupkuru göz kapağıma sürmem gerek.

Yağlı bir yapısı yok ama sürdükten 1dk sonra göz kapağıma birikiyor bu ürün. Bu yüzden sürerken fazla sürmemeli. Çok küçücük bir miktar yeterli. 

Göz üzerindeki renk eşitsizliklerini az miktarda olsa düzenliyor. 

Far çok fazla dağılmyor ama aşırı sabitte tutmadı benim gözümde. Tamam göz kapağının açılıp kapanan kısmında  farda silikleşme meydana geldi. Ama bu bazıda hiç sürmesem far daha berbaT bir halde olabiliyor. Bu bazı sürmesem far gözümde hiç durmuyor bile..

Çok özel makyajda bu bazı kullanmaktan uzak durun elbette ama günlük makyajda idare eder diyelim. Bende alışkanlık yaptı, gözüme makyaj yapmadan önce mutlaka sürer oldum bu ürünü. Yine de işe yarıyor. Zaten çok beklentim yok idi. Göz yapısı benim gibi olmayanlar, benim memnuniyetime göre daha fazla memnun kalabilir. Birazda sorun benden kaynaklı. 

Bir daha tercih etmem, şimdilik bana yeten bir ürün ama bittikten sonra daha da almam. Daha yüksek kalitede birşeyler tercih ederim. Onlar bile işe yaramaz ise yapacak birşey yok :))

Farı belirginleştirmesi güzel. Pürüzsüz bir sürüş sağlıyor. Soldaki Bazlı, sağdaki ise bazsız görünüm. 



Islak mendiller sildiğimde ortaya çıkan görüntü


Islak mendili çok fazla bastırarak sildiğimde elbette yukardaki görüntüde kayboluyor ama bazsız far hemen silinirken, bazlı far hemen silinmedi. 

Olay bu işte. Benim için idare eden bir ürün. . Birde kış aylarına geldiğimizde çok daha güzel verim alacağımı düşünüyorum.


Sevgiler.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder