Translate

18 Ağustos 2013 Pazar

Estee Lauder Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara

Uyuşuk geçen pazar günlerini doldurmanın da bir diğer yolu blog yazmaktır, benim için :)

Severek kullandığım rimellerden biri olan Estee Lauder Sumptuous Extreme Maskara'yı yazıyorum bugün. 







9 aydır benimle olan bir ürün ve şu ana kadar bozulma,kuruma gibi olumsuzluklar olmadı. Aldığım ilk gün ki gibi sapasağlam duruyor. 

Her zaman elimin gittiği bir rimel değil,illa çok özel günlerde de kullanmıyorum. O yüzden daha ancak yarısına kadar anca gelebildim bu zamana kadar. 

Ben rimeli kirpiklerime bolca boca etmeyi sevenlerdenim :) kötü görüntü oluştuğunu düşünenler elbette ki olacaktır ama bu da bir tarz meselesi. E yani birde şu var; benim kirpik şekilim çok düzgün değil, tek katta sürsem, en ama en iyi rimel de olsa görüntü hiç bir zaman o kadar da güzel olmuyor. O yüzden tek katta aynı 5 katta aynı ise, çok kat sürmek tercihim :)

Neyse, yani çok kat sürdüğümde bile topaklanma yapmayan bir rimel. Malum 2. 3. Katı sürmek için biraz beklemek lazım rimelin biraz kuruması için. Kurumasından sonra bu rimeli sürdüğümde  de dökülme yapmadan diğer katları sürmeye devam edebiliyorum. 

Kirpikleri tek tek ayırma özelliği iyi. Çok fazla yapışmalarına olanak vermiyor. Tabi sürerken dikkat etmekte fayda var. 

Hacim verme ve uzun gösterme olayını yerine getiren bir rimel. 

Suya dayanıksız bir rimel olmasına rağmen öyle kolay kolay bozulmayabiliyor. Mesela ben bu rimeli sürdüğüm bir gün gözümden birine, çorbaya limon sıkarken, şimon damlası kaçtı ki, gözümü açamadım yanmasından. Yaşlar süzüm süzüm süzüldü ama rimel yaşlarla beraber akmadı göz altlarıma bulaşmadı. Peçeteyle tampon yaparak gözlerimi çok hırpalamadan silmiştim ve rimelde olduğu gibi kalmıştı. 

Kirpiklerden kolayca arınıyor. 

Fazla süren biri olarak gözlerimde ağırlık, rahatsızlık hissi vermedi. 

Fırça yapısı plastik değil. Kıllardan oluşmakta. Uzun yapısı sebebiylede göz pınarlarına yakın olan kıllara çabuk ulaşabiliyor. 

Kirpiklerimi dökme durumuyla karşılaşmadım. 

Gözlerimde kaşınma, kızarıklık yapmadı. 

Tek kat sürdüğünüzde rimeli, fazla bir hacim ve uzunluk vermiyor. Kirpikleriniz rimelsiz iken gerçekten kısa ise, tek kat sürüm sizi tatmin etmeyecektir. 

Kiripiklerinize sürdükten sonra kuruması biraz uzun sürüyor. 






Bunu alana kadar daha ucuzlarını alıp aynı görevi görecek rimeller var mı derseniz; Max Factor, Yves Roch, Rimmel, Maybelline'de tercih edebilirsiniz. Ben tavsiye ederim ama asla vazgeçilmezlerim arasında değil. Kalite derseniz evet, kirpiklerinize zarar vermeden, ve rimellerinizi göz altlarınıza düşürmeden koca bir gün geçirebilirsiniz. 


En çok beğendiğim özelliği; uzun zamandır elimde olmasına rağmen sağlamlığını koruması oldu. Son zamanlarda aldığım rimellerin çoğu 1-2 ayda kurumaya yüz tutar oldular. Sağlamlığını uzun süre koruyacak rimel zor bulur oldum. Elbette hepsinin bir geçerlilik süresi var ama daha son kullanma zamanına gelmeden cortluyorlar....

Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder