Translate

6 Ağustos 2013 Salı

Garnier BB Krem Göz Çevresi İçin Roll-On

Herkese Merhaba

Şu BB etkisinden kurtulmak biraz zor galiba :) 

Sizlere Garnier BB krem Roll-on göz ürününü tanıştıracağım. 

Garnier'in BB kremini hepimiz biliyoruz zaten. Yıllardır var olan kapatıcılı Göz Roll-on'unuda biliyoruz. İşte Bu ürün ikisinin karışımı birşey olup karşımıza çıkmış. 


Göz çevresinde kullanılabilcek bu ürünün açıklamalarına bir göz atalım. 




Sadece 7ml olan bu ürün göz altlarındaki kusurları kapatırken nemlendirmede vaad ediyor. Extradan yaptığı işlerde yukarıda dediği gibiymiş. 




Ürün gördüğünüz gibi taşma yapıyor. Çok bol bir şekilde ele geliyor. 










Henüz kullanmaya başladım ama ilk izlenimimi sizlerle paylaşıyorum. 

Yüzümü yıkadıktan sonra sadece göz altlarıma uyguladığım ürün nemlendirme bakımından zayıf kaldı. Evet çok ama çok az nemlendirme verdiğini söyleyebilirim fakat kuruluk çekenler normal göz kremi ile kullanmaya devam etmeli. Yoksa uzun süreli tek başına kullanımda göz altlarının nemsiz kalacağı kesin. 

Bana biraz bildiğimiz cilt için kullanılan BB kremin küçük tüpe konup, göz çevresi için kullanıldığı söylenmiş gibi geldi. 

Cilt için kullanılan BB kremi kullananlar bilir ki o ürünün içerisinde hafif alkol kendisini hissettirir. İlk sürüşte böyle bir ferahlık verir cilde yakmaz ama yakıyormuş gibi yapıp, cilde yedirildiğinde o alkol etkisi tamamen uçup gider. İşte bu üründe de o alkol gene var. Ürünü ilk sürdüğümde göz içim çok ama çok hafif yandı. Göz içine asla kaçırıp değdirmedim ama ilk anda o alkolü gözümün içinde hissettim. Hemen uçup gitti sonra. Gözlerim yaşarmadı ama eminim göz içine kaçırırsak gözler yanacaktır. 

Kapatıcılığı gayet iyi. Extra kapatıcı kullanmadan tek başına kullanılabilir. Benim göz altlarımda morluk olmasına rağmen bunu söyleyebiliyorum. 

Açık ton olmasına rağmen bana bile koyu geldi. Çok koyu değil ama cilt tonumdan farklı olduğu kesin. Çok açık tenliler zorlanacaktır, belki üstüne aydınlatıcı geçilebilir ama buda tek başına kullanımın manasını yok ediyor. 

Diğer etkilerini ürünü 20 gün boyunca düzenli olarak kullanarak sizlelerle paylaşacağım. Çok umudum yok ama hiç değilse kapatıcı kullanmaktan asla vazgeçmeyen ben bu süre boyunca kapatıcı yerine bu ürünü kullanarak ne gibi etkiler yaptığınıda gözlemleyeceğim. Gündüzleri bu ürünü kullanıp gene gece normal göz kremimi kullanacağım. Clinique'in All About Eyes Rich göz altı kreminden sonra bu ürünün nem vermesi bana yetersiz kalacağına eminim


İlk tanışmamız bu şekilde oldu. Ben Rossman mağazasından aldım. 10tl bir fiyatla ama indirim olduğu için bu fiyattı. Gratis veya Watsons'ta yada diğer kozmetik dükkanlarında olup olmadığını bilemiyorum. 

Max. 20 gün sonra ürün hakkındaki diğer gözlemlerimide sizlerle paylaşacağım. 

Sevgiler...

3 yorum:

  1. Garnier'nin bütün ürünlerinin açık tonu bile koyu bu sorunu artık çözseler çok iyi olur :) Kapatıcılığının iyi olması güzelmiş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bb kremi tam cilt tonuma uymuştu ama bu ürünü göz altlarıma sürüp cildimi çıplak bıraktığımda göz altlarımda sırıtıyor. Bakalım. Bi yolunu bulcam. Evdeyken neysede zaten dışarıya çıktığımda mutlaka yüzüme kapatıcılı birşeyler sürüyorum o zaman sırıtmayacağını düşünüyorum.

      Sil
  2. Güle güle kullan 20 gün sonra sonuçlarını bekliyorum. Ben öbür kapatıcı roll ondan memnunum. Bunu da denemek istiyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil