Translate

25 Ağustos 2013 Pazar

Kendim Güneş Koruyuculu Renkli Nemlendirici Yaptım :)

Kullandığım Malzemeler;

1-Nivea 30 faktörlü güneş koruyucu
2-Estee Lauder Fondöten
2-The Body Shop Sıvı Highlighter


(içine makyaj bazı da konulabilir. Time Balm mesela uygun olur. Bu güneş koruyucu çok parlayan yapıda olduğu için makyaj bazı biraz parlaklığı azaltmakta yardımcı olabilir. Ya da Vichy Capital Soleil gibi parlamayan tamamen mat güneş kremi ile renkli nemlendirici yapılabilir..)

Bunların hepsini önceden sakladığım boş bir nemlendirici kavonozuna koydum ve cam bir kaşık yardımı ile karıştırdım. Metal bir kaşık sokmak istemedim pek ama işaret parmağı ile de karıştırılabilir. 

Ölçü olarak bir ölçütüm yok sadece ana madde güneş koruyucuyu fazla tutup, (tahmini) 2 yemek kaşığı kadar fondötenden 1 tatlı kaşığına denk gelecek şekilde de renkli nemlendiriciden koydum. Bunu ayarlamak tamamen isteğe kalmış.

Kapatıcılığı fazla olmayan birşey çıktı ortaya. Maksat çok fazla makyaj yapılmayacak durumlarda hem koruyuculu,hem de ufak tefek renk eşitsizliklerini ya da kırmızılıkları kapatacak bir ürün oldu. Aslında kızarıklıkları bile kapatacak kadar kapatıcılık olmadı ama cilt yüzeyimi daha düzgün göstermeyi başardı ;)




Hiçbirşey sürülmemiş hali





Diğer bileğimin flaşlı hiçbirşey sürülmemiş hali

Ben biraz Glowy görüntüden hoşlandığım için highlighter koymayıda tercih ettim. Oysa hem highlighter hemde güneş kremi fazlası ile parlamaya sebep olabilir. Fakat ben o parlamadan çok rahatsızlık duymayan biriyim ama yazın sıcağında etkisiyle bazen rahatsız olabiliyorum. Yazın bu karışımı matlaştırıcı bir ürün ile, kışında hiç baz sürmeden kullanabilirim. Malum kış aylarında bile güneş koruyucusuz çıkmamak lazım :)

Bu kendimiz renkli nemlendirici yapma meselesini hepimiz bilir olduk zaten. Bu da benim yaptığım karışımdı. 

Aslında böyle birşeye ihtiyacım yok idi ama güneş koruyucu kullanılmaya kullanılmaya bozulmaya başlayacak bende bu şekilde değerlendirmek istedim..

Yoksa artık piyasada o kadar çok Bb krem - renkli nemlendirici falan var ki evde böyle şeyler yapmaya pek gerek yok, ben maksat güneş kremi değerlensin diye yaptım :)

Sevgiler ...




8 yorum:

  1. gayet güzel olmuş eline saglık :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik cok basarili olmus bence :)

    YanıtlaSil
  3. Bence çok iyi yapmışsın, hem renkli nemlendiricin olmuş hem de güneş koruyucunu değerlendirmişsin :) Ellerine sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) hafif kapatıcılı birşeyler edinmemin bir diğer alternatifi işte :)

      Sil
  4. I really want to try Estee Lauder foundation xx

    YanıtlaSil
  5. İt is an amazing foundation. For Full covarage, flawless face, you must Try ;)

    YanıtlaSil