Translate

15 Ağustos 2013 Perşembe

L'oreal Lumi Magique Fondöten

Ben bu fondöteni bazı kusurları olmasına rağmen çok sevdim. 

Aşağıda koyduğum resimleri incelediğinizde ne gibi kusurları olduğunu göreceksiniz zaten. Ona rağmen ben sevdim, dikkatli olunduğu taktirde o kusurlarıda gidermek mümkün. 







Ben bu ürünü blog satışından almıştım. 7-24 blog sahibi Aysel satıyordu. İnternetten incelediğim bu fondötenin glowy bitirişli olduğunu görünce hemen hafızaya attım. Çünkü ben mat görünümden ziyade parlak, canlı kendi tabirimle yüzüme su çırpmış gibi nemli görünümü çok seviyorum. Elimde de bu tarz glowy bitirişli bir fondöten hiç yoktu ve piyasa fiyatına göre ucuz bir rakamla satıldığını görünce hemen aldım. Çünkü gerçekten makyajda canlı görünüme bayılıyorum.


Hemen gelelim ürüne;

Öncelikle kuru-karma-normal ciltlere uygun olduğunu düşünüyorum ki mat bir görünümü hiç sağlamıyor. Yağlı ciltler parlama sevmiyorsa, yada gün içinde yağllanan ciltleri fondötenin glowy görünüşünü bozup, sanki yağ güğümü gibi gösterecekse tercih edebilcekleri bir ürün değil. 

Benim cilt karma yanaklarım kuru. Burun,alın ve burun kenarlarımın çok az bir yeri yağlanıyor. Benim cildim için çok sevimsiz görüntüler oluşturmuyor. 

Altına makyaj bazı sürülürse eğer glowy görüntüyü çok ama çom az kırıyor fakat yinede çok matlaştırmıyor. Bu fondöteni tek matlaştırabilcek ürün üstüne birde pudra. 

Ben bu fondöteni makyaj bazı ile sürdüğümde iyi bir performans alamadım. Kesinlikle nemlendirici üstüne ya da çıplak cilde direk sürüldüğünde daha iyi performans gösteriyor. Baz ile sürmek fondötene yazık ediyor. Parlaklığını çok ama çok az kırıyor ama ciltte duruşu herhangi bir fondöten sürmüşüm havasında oluyor. Oysa bu fondöten daha özellikli bir fondöten. O duruşu bozmayı sevmiyorum. 

Yapısı çok sıvı. Cilde iyice yedirilmesi gerek. Fırça ile sürerseniz eğer, ne marka fırça olursa olsun fırça çizgileri olabilir.


Kapatıcılığı çok az. Sadece kızarıklıklar ve cilt tonunu eşitlemede başarılı. Sivilce, sivilce lekeleri, çiller konusunda başarısız kalacaktır. 

Cildime canlı ve sağlıklı bir görünüm kazandırdığını söyleyebilirim. Gerçekten glowy olayını veriyor. 

Kalıcılığı ise 5-6 saate kadar iyi. 

Maalesef çizgilere dolma yapıyor. Olgun ciltlere pek uyacağını sanmıyorum. 


Pompalı şişede olması kullanımı pratikleştiriyor. 





Uygulanmış diğer resimlere geçiyorum


Tenimin çıplak hali nemlendirici ya da baz hiçbirşey yok. Gözeneklere dikkat :)) ne yaptıysam geçmiyorlar :( anlık çözümlerle idare ediyorum....




Elimle, tek kat fondöten uygulanmış hali



Flaşlı bir çekim










Kolumda görünümleri ise 
Bazsız sürülmüş hali


Balm'ın makyaj bazı üzerine sürülmüş hali




Kolumun başka bir yerinde bazsız olarak dağıtılmış hali



Bu resimde son onlarak HDR ile çekilmiş olan görüntü :) 

Ben sevdim. Yapısı cıvık ve çizgilere dolma yapabiliyor. Hatları belli edebilcek bir fondöten ama verdiği havayı sevdim. Ama kişiden kişiye değişecek bir yapısı var. Kiminde berbar kiminde güzel durabilir.

Son uyarı: Ne marka fondöten olursa olsun denemeden almayın :)

Sevgiler....

2 yorum:

  1. Güzel detaylı bir inceleme olmuş emeğine sağlık canım ;) bende watsons bayram indiriminde true match le ikisi arasında kararsız kalmıştım Lumi Magique dediğin gibi parlak yağlı görünüm veriyor gbi geldi, iyi ki tercihimi true match ten yana kullanmışım...

    Blogumu yeni açtım ziyaret edersen çok sevinirim ;)

    http://beautybooop.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. True MaTch'i kullanmamama rağmen bundan daha iyi olduğu kanısındayım. Bu fondöten biraz daha BB krem mantığına yakın cildi daha canlı göstermek ve biraz kapatıcılık sağlamak iyi ki de True Match'i almışsın diyorum :)

      Sil