Translate

12 Ağustos 2013 Pazartesi

L'oreal Paris Lash Architect 4D Rimel

Eveet bir Loreal markasıyla daha karşınızdayım...

Uzun kirpikler makyajda vazgeçilmezimdir. Yani kapatıcı sürmeyebilirim, fondöten sürmeyebilirim ama rimeli sürmeden çok ama çok zor dışarıya çıkabilirim. 

Lisede okula giderken bile rimel sürmeden gitmezdim ki okula giderken makyaj yapmakta neymiş. Elbette böyle koca koca kirpiklerle değil hafif değdirerek... Düşünün artık bende ki uzun kirpik sevdasını

Uzun kirpik sevmeme rağmen takma kirpik kullanamam. Tecrübesizlikte olabilir ama beceremiyorum takmayı, 1-2 kere denemişliğim var ama hiç gözüm alışamadı. Birde kirpiği kesmek zorunda kalmıştım. E kestikten sonra rimel sürmüşüm gibi bişey olmuştu. Kesmeden takıncada acaip itici durmuştu. Kısaca; takma kirpik sevmiyorum..

O yüzden rimellerin uzun ve dolgun gösterenlerini tercih edip yoluma devam ediyorum. Ama ben rimeli öyle 1 katla sürmeklede yetinmiyorum.  Zaten çok fazla sürme ve dolgunlaştırıcı yapıları sayesinde az çok takma kirpik havası yaratmayı başarıyorum.. 

Gelelim kullandığım blrçok çeşit rimelden bir tanesi olan Lash Architect 4D rimele





Evet dolgunlaştırmada, uzatmada başarılı. 

Kirpikleriniz kısa  ise topaklandırmadan ve yapıştırmadan birkaç kat sürerek daha iyi sonuç alırsınız. Tek katla herhangi normal bir rimel gibi görüntü veriyor. 

7 aydır elimde olan bir rimel ama hemen kuruma yaptı. 3. Ayında tazelik gitti. 

Bu kurumadan dolayı 4 aydır kurumuş bir şekilde kullanıyorum, sürülmesinde bir değişiklik olmadı ama dökülme yapıyor. 

Hala daha bitmedi az kaldığı belli ama kurumaya daha çok devam etmezse bi 4 ay daha gider ki ben rimeli 1 oturuşta yarısına kadar bitirerek süren biriyim. Blog deyimiyle bereketliymiş. 

Kurumadan dolayı rimelde dökülme oluyor. Çok fazla kirpiklerle oynamazsam dökülme artmaz ama elim yanlışlıkla kirpiklere giderse göz altlarım hemen rimel taneleriyle doluşuyor. 

Kuzenimde de aynı rimel var. Teyzem aynı anda hem bana hem kızına aldığından aynı zamanda kullanmaya başladık. Kuzenim "Bendeki hemen kurudu ya senin ki nasıl" diye sorunca benim cevabım, evet bendeki de hemen kurudu oldu.  Acaba hemen özelliğini yitiren bir rimel mi diye düşünmeden edemedim. 

Topaklanma yapmıyor. Kat kat geçsem bile topaklanma oluşturma olayı çok zor. Ama üst üste sürerken çok kurutmadan sürmeye dikkag etmek gerek

Kirpiklerde kıvırma meydana gelmiyor. 

Fırçası resimden de görüldüğü gibi sanki ezilip büzülmüş bir yapıda. Kirpikleri çok net ayırdığını söyleyemem.

Ucunun ince yapısnından dolayı kısa kıllara ulaşması iyi. 

Temizlenmesi kolay. Zaten suda çıkan bir rimel ama kirpiklerden arınmama gibi durumu yok. 


Gözlerim hassas sayılmaz ama kızarma, kaşıntı gibi durumlar yaşamadım. 

Tek kat sürülmüş hali ile 







3 kat sürülmüş hali ile





Elbette herkesin kirpiği değişik yapıda. Benim kirpikler biraz dağınıkça, bu durumuda düşünerek resimlere bakabilirsiniz :)

Alınmayacak bir rimel değil ama bundan daha düşük fiyata aynı işi yapan rimeller elde edebilirsiniz. Uzatma, dolgunlaştırma özelliği var evet ama diğer bildiğimiz rimeller de aynı görevi görüyor onlardan daha da bir üstünlüğü yok. Bilmiyorum gidip yenisini alsam o da hemen kurur mu.  Onca rimel kullandım ağzını açık unuttuklarım bile oldu ama bu rimel kadar çabuk kurumadığı kesindi. Sadece bu durum şüpheli yaklaşmama sebep oldu yoksa yaptığı iş iyi. 


Hiç değilse vaad ettiğini yapıyor. 

Sevgiler.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder