Translate

11 Ağustos 2013 Pazar

L'oreal Paris Roll'on True Match Fondöten

Evet bir diğer fondöten incelemesi daha.

1,5 yıldır elimde olan bir ürün. Yeterince tecrübe kazandım sanırsam ;)

Önceden hiç adam yerine koymazdım bu markanın fondötenlerini bana çok şişirilmiş, bi işe yaramayan ama yarıyormuş gibi gösterilen ürünlerden gibi gelirdi. Bu fondöten Loreal'in aldığım ilk fondötenidir. Duty Free'den Türkiyede ki fiyatına göre daha ucuz almıştım. Denemek istedim,fikrim değişir dedim, evet değişti. Güzel fondötenmiş. Elbette ki günlük zamanlarda kullanmak açısından. Sonra gittim bi Loreal marka fondöten daha aldım. Ondan da çok memnum kaldım. Bundan daha iyi olduğunu gözlemledim. Hepimizin bildiği bir ürün; Lumi Magique. Onunda yazısını bi ara yazacağım.


Ürünü bu şekilde aldım. Koruma bandı vardı bi o kadar. Herhangi bir açıklama, içindekiler yazısı, şusu busu olmayan bir ürün.









Gelelim ayrıntılara....


Kapatıcılık konusunda orta denebilir. Ciltteki kızarıklıkları, sivilce lekelerini kapatma konusunda başarılı. Renk düzensizliklerini de güzel kapatacaktır. Elbetteki çok ciddi lekeler-izler konusunda yetersiz kalabilir. 

Öncelikle cilde ilk görüntüsü mat gibi duracaktır ama gün içinde maalesef yağlanma ve bayağı bi vıcık vıcıklık meydana gelmekte. Özellikle alın bölgemde bayağı bi hissettim bu yağlanmayı. Güzel bir pudra ile matlık sağlanabilir ama ben hiç matlaştırıcı pudra ile kullanmadım. Normal pudra ile kışın daha iyi, yazın ise daha az idare etti. Yağlı ciltlere uygun olmayacağını söyleyebilirim ama yağlanma ile başa çıkacak ürününüz ya da yönteminiz var ise dert yok.


Süngerli, döner başlı aparat çok işe yaramamakta. Ben zaten makyajı sünger ile cilde sürmeyi sevmem. Kapatıcılığı azaltırlar. Aynen bu apartta kapatıcılığı azaltıyor . Parmak ile sürüşte daha güzel sonuç alıyorsunuz . Daha doğal duran, kapatıcılığı az olsa da olur derseniz aparatıyla sürebilirsiniz. Ama daha iyi kapatıcılık için parmak ile sürmek daha iyi.


Cilde ağır gelebilcek bir yapısı yok. Sivilcelenmeye sebep olmadi. Bende sivilcelenmeyi daha çok pudra yapıyor zaten. Pudra da pek kullanmıyorum. Her ne kadar bu ürün yağlanma yapsada, pudra çok sevmediğimden sürmemeyi tercih ediyorum.

Duruşu doğal, ifadeyi değiştirmeden, kalıp gibi bir duruş sergilemeden,ciltle hemen bütünleşiyor.

Kalıcılığı iyi. Yani ne çok kalıcı nede hemen uçup giden bir yapıda değil.

Kuru ciltlerin sevebilceği, yağlı ciltlerin pek hoşlanmayacağı bi ürün.

Katı duruşuna bakmayın sürülmesi ve yayılması çok kolay. Katı yapısı yok. Parmakla da, aparatla da sürüldüğünde asla zorluk çıkarmıyor.

Eğer alıpta aparatı kullanmaz, ne yapacağınızı bilemezseniz çok güzel kontürleme işlemi  yapabilirsiniz. yüzünüze köntürleme yaptığınızda koyu ve açık alanları birbirine çok karıştırmadan dağılmasını sağlıyor. Aparatı bir tek bunun için kullanıyorum.

Kapatıcılığına bakalım ...

















Fiyatı 40-55 tl arası olabilir. Güzel ve tavsiye edeceğim bir fondöten ama dediğim gibi yağlanma olayı büyük bir eksi. Ha cildiniz kuru, pullanmaya müsait ise kullanılabilcek bir fondöten. Ben memnun değil değilim ama tekrar tekrar alacağım bir ürün değil.. Diğer pompalı şekilde olan True Match fondötenin bundan daha güzel olduğunu düşünüyorum ama tabi kullanmadan söyledim bunu. Lumi Magique ise bundan daha iyi ama kapatıcılık konusunda bü üründen daha düşük..

Sevgiler..





























4 yorum:

  1. İlk bitirdigim fondotenimdir kendisi. Ben genellikle uyhulama kolayligi ve temizliginden dolayi kendi singeriyle uygulardim. Cildimde kuru olunca cok mat geliyodu ama severek kullandim :) yalniz kaliciligi lumiden daha iyi gibi geldi bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lumi'yi en faxla 5 saat cildimde tuttum ama bu süre içinde genede varlığı belliydi sadece kapatıcılığı biraz daha az olduğu için sanki uçmuş gibi durabiliyor. Aslında güzel bir ürün ama o yağlanma pek iyi değil, belli bi süre sonra elimi alnıma bi atıyorum böyle kaygan bi alınla karşı karşıya kalıyorum, her ne kadar aşırı parlama olmasada o vıcıklık hissediliyor, mat görünümü bende sevmem o yüzden çok kafama takmıyorum. Ama yağlı ciltler ve parlama istemeyenler sevmeyebilir..

      Sil
  2. Aparat ile daha başarılı kapatıcılık sağlanmış gördüğüm kadarıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, belki tamamen sorunsuz cilter için çok farketmeyecektir ama kapatıcılığa önem verenler parmakla uygulamayı tercih edebilir. En azından parmakla, pıt pıt hateketlerle, fondöteni tek bir yerde yoğunlaştırma şansın var.

      Sil