Translate

16 Ağustos 2013 Cuma

Mac Studio Finish Concealer

Herkese merhaba...


Yine yeni yeniden bir ten ürünüyle karşınızdayım. 

Göz altı kapatıcalarının özel ilgi alanım olduğunu söylemiştim. Göz altlarım problemli olduğundan her ürünü beğenemem. Keşke morluklarım olmasaydı da herhangi bir şeyi göz altlarıma sürüp çıksaydım....

Ama gelin görün ki morluk,az da olsa çizgi, kuruluk bir araya geldi mi göz çevreme kullandığım ürünlere dikkat etmem gerekiyor. Bu illa iyi marka, pahalı ürün olcak manasında değil. Kapatıcılığı ve kalıcılığı gerçekten iyi yapay görüntü oluşturmayacak manasında :)

E bu zamana kadar ucuz aldım 1-2 tanesini gerçekten beğenmiş olsam da geri kalanının işe yaramadığını anladım. Sıra iyi güzel bir ürün almakta dedim ve Mac benim oldu. 

Bu  ürünü alalı bayağı oldu. Son zamanlarda sık sık kullanıyorum, kendisini yeteri kadar tanıdım. Zaten kısaca söylemek gerekirse; ürün hakikatten iyi.. Özellikle göz altlarında morluk olanlar için elbette. Mac'in concealer ürünleri arasında ki en yoğun kapatıcısıdır zaten kendisi




Hemen,tek sürüşte, yoğun kapatıcı özelliği gösteren bir ürün arıyorsanız çok fazla kararsız kaldıysanız, bu ürün alın. Yapabilecek herşeyi yapıyor. 




Çok güzel kapatıcılık sağlıyor. 

Çizgilere dolmuyor, iyice belirginleştirmiyor. 

Kalıcılığı çok iyi. 

Yapısı yoğun. Parmağımı azcık değdirip çekiyorum, parmağımda kalan o ufacık ürün bile aydınlık, pürüzsüz göz altlarına ulaşmamı sağlıyor. 

Renk skalası çok iyi. Pembe, sarı alt tonlarına, hatta en kahverengisine kadar renkleri mevcut.

Ben biraz daha aydınlık göstermesi bakımından açık bir renk seçtim. Normalde göz altlarında morluk olanların çok açık renkler kullanmaması gerektiğini biliriz ama açık renk olmasına rağmen morluklarımı yeşile döndürmden tamamen yok etti. Zaten ürün yoğun kapatıcılı. Birde tabi şu var ki kimilerinin morlukları çok çok ileri derecede. Mağazada ki kadın bu concealer'ın renk skalasındaki en koyu rengi, morlukları fazla olanların göz altlarına sürüp, rengi nötrleyip üstüne açık renkleri geçip kullandıklarını söyledi. Anca düzgün görünüme sahip olunuyormuş, o derecede morlukları olanlar var dedi. Size bu ürün yeterli gelir bir sıkıntı yaşatmaz diyince bende aldım.  Dediği gibide oldu. 

Sürümü çok kolay hemen göz altlarınızla bütünleşiyor. Bu ürünü kullanırken çok fazla zaman kaybetmiyorum. 

Göz altlarıma pudra geçmeyi sevmediğim için pudra sürmedim ama transparan çok hafif yapılı bir pudra edinmem gerek, göz altlarıma sürebilmek için. Normal pudralar bende yorgun bakışlara sebep oluyor nedense. Kurumaya müsait göz altlarımı pudra kötü etkiliyor.

Pudrasız kullanmama rağmen performans iyi AMA ilerleyen saatlerde sanki ürün biraz tenimdeyken cıvıyor gibi. Yaz mevsimininde etkisinden bu bence. 

Eğer renk tam ten renginiz olursa doğal bir görünümle dolaşabilirsiniz. Yapısının yoğun olmasına rağmen katman gibi durmuyor. 

Ürün küçük ama az miktarda kullanım yeteceğinden hemen bitmeyecek gibi duruyor. . 

Sivilce üzerinede küçük miktarda fondöten öncesi uygulanabilir tabi ki.

Fiyat ise 50 küsür civarında. 

Mac'i kullanıpta memnun kalmayan kaç kişi var ki yani :)) memnun kalınmayacak bir ürün değil :)

Sevgiler..

2 yorum:

  1. ben prolongwear kullanıyorum ama çokta memnun sayılmam o bitince bunu denicem kesin içinde spf olması cok güzel bişey ...

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet extradan koruma kullanmaya gerek yok. Ben memnunum. Hem aydınlık görünüm hemde kapatma özelliği mükemmmel ....

      Sil