Translate

13 Ağustos 2013 Salı

Max Factor Lasting Performance Fondöten

Yıllardır çok severel kullandığım bir markayı sizlere tanıtıyorum bugün...

Makyaja ilk başladığım markadır Max Factor. Annem hep pudrasını alırdı, Cream Puff. Gizli kaçamak sürerdim hep. Ozaman 14-15 yaşlarımdaydım. Annem yapma şu güzel cildine makyaj diye kızardı bana ama dinleyen kim :) yaş oldu 28 hala evimde bir Max Factor ürünü eksik olmaz. 

Diğer fondötenlerinide kullanmışlığım vardır ama bu ürün gerçekten diğer fondötenlerin annesidir. Zaten yıllardır vardır. Ne değişir nede piyasadan kalkar. Max factor'ün değişmeyen fondötenlerindendir. 


 
Şu an benim gözümde Max Factor Drugstore'larda bulunan en iyi markalardan. Pudrası, göz altı kapatıcısı, rimeli bir başladınız mı bir daha elden düşürmesi zor. Ne marka ürün alınacağına karar verilemeyen durumlarda Max Factor tercih edilirse sizi asla yarı yolda bırakmayacaktır. 

Gelelim fondötenin özeliklerine;

 Yapısı yoğun, kremsi. Çok katı değil ama çok sıvı da değil. 

Kapatıcılığı güzel olup, kesinlikle doğal duran hatta bloğumda bundan önce yazdığım fondötenlere göre çok çok doğal duran bir yapıda. Eğer cilt rengi tam yakalanırsa kimse fondöten sürdüğünüzü anlamayabilir. 

Kuru-karma ciltlerin kesinlikle nemlendirici üstüne uygulaması gerek. Güzel bir makyaj bazıda olabilir. 

Benim cildim karma yanak kısımlarım kurudur, hiç bir şey dürmeden (nemlendirici-baz) fondöteni sürdüğümde biraz dağılımı zor olabiliyor. 

Mat bitirişli. Kuru bir görüntü vermiyor ama bu benim cildimde. Kuru ciltler dediğim gibi nemlendirici- baz sürmeden fondöteni uygulamaya kalkarlarsa, kuru ve homojen dağılımı olmayan görüntü elde edebilirler. 

Kalıcılığını gerçekten 8-10 saate kadar koruyan bi ürün. Makyaj bazı veya pudrayla bu süreyi iyice garanti altına alabilirsiniz. 

Sivilce lekeleri, kızarıkları kapatmada başarılı. 

Benim cildimde gözenekler bayağı bir mevcut. Gözenek görünümünü yok etmeyide başarıyor.

İlerleyen saatlerde parlama, yağlanma yapmıyor. 

Ama şunuda belirtmek gerek. Kuru ciltler nemlendirici ile sürmleri evet, fakat nemlendirici az da olsa mat görünümü ortadan kaldırabilir. En azından cildi yumuşatan ve fondötenin dağılımını kolaylaştıran bir ürün sürülsede yeterli gelir. İlla mat görüntü isteyenler nemlendiriciden ziyade baz kullanmalı. 

Giysilere bulaşma olayı var. 

Sivilcelenme bende olmadı ama herkeste olmayacak diye bir kural yok. 

Yağlı ciltlere uygun. Mat bitirişinden ve gün içinde matlığını koruduğundan dolayı. Ama çok yağlı ciltler yinede matlaştırıcı bir ürünü extradan kullanırsa işi garantiye almış olur. 


Karma-normal ciltler üstüne pudra geçebilir. Bu cilt tiplerinde pudra isteyeceğini sanmam ama pudrasız makyajı bitirmeyenler sürsün.  Bu cilt tiplerinin fondöten üstüne transparan pudra geçmesi daha doğru olacaktır. 

Kokusu hiç yok 

Pareben düşmanlarının sevmeyeceği bir ürün. İçindekile bakarsanız anlarsınız. 

Fondötenin içeriğinde sanki makyaj bazı varmış gibi hissediyorsunuz. içindeki silikon maddesi sanırsam bunu hissettiryor. Dediğim gibi gözenekleri dolduruyor.

Çizgilere dolup dolmadığını denemek için göz altlarımada sürdüm. Asla dolma olmadı. Olgun ciltlerin rahatlıkla tercih edebileceğini düşünüyorum. 








Ben Gratis'ten bu sene Anneler günü indiriminden 22 tl gibi bir fiyata aldım.
Normal Fiyatı
45-50 tl arasında.

Özetle yağlı cildiniz varsa ve mat,doğal duruşlu bir fondöten istiyorsanız hiç değilse indirim zamanı elde edilmesi gereken fondötenlerden.

Bizzat benim düşüncelerim bunlar ama fondöten alımına karar vermek aceleye gelecek bir iş değildir. Almadan önce mutlaka cildinize uygulatın ve en az 5 saat cildinizde denediğiniz fondöteni tutup, almaya öyle karar verin

Sevgiler ..

6 yorum:

  1. Fondoten aradigim su siralarda kesinlikle cok yardimci oldu bu yorumlarin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana ozaman yardımcı olabildiysem :)

      Sil
  2. yorumlarının hepsine katılıorum bütün ürünleri süper ve kullandığım ilk-tek fondoten çok seviyorum teşkkürler yazı için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bende çok mu fanatik düşünüyorum diye soruyorum kendime ama bu zamana kadar bu markanın kullandığım herbirşeysinden memnun kaldım. Ha cilt tipi uyumsuzluğu olur o ayrı ama erçekten bu marka başarılı. Hele indirim zamanları gerçekten almak lazım...

      Sil
  3. Benim de uzun yıllar severek kullandığım bir üründü.Kapatıcılığı da oldukça kuvvetli.
    Renk seçenekleri de fazlaydı diye hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kapatıcılığı oldukça iyi bir tek sivilcenin şiş görünümünü engellemiyor onuda zaten hiç birşey başaramaz :)) renk seçeneği belki mağazadan mağazaya değişebilir Ama max factorun kendi sitesinde hepsi var. Satışta oluyor ordan tabi deneme yapamadan...

      Sil