Translate

16 Ağustos 2013 Cuma

Rimmel Match Perfection Concealer & Highlighter

Daha önce bu kapatıcının yazısını yazmıştım ama nasıl olduysa silinmiş. İyice baktım baktım ama yayınlarda göremedim. Neyse hazır yazı yazmışken bir tane daha yazmak sorun olmaz nasılsa :)

Rimmel'in ürünlerini merak ediyordum ve merakımı Kapatıcısını alarak gidermek istedim. Natural bronzerını da almıştım yanında o ürünü çok sevmişken bu kapatıcısından pek memnun kalmadım. 


Aslında memnun kalınmayacak bir ürün değil sadece morluklarımın tamamen yok olmasını isteyen ben için memnuniyetsizlik yarattı. 






Aydınlatıcı ve kapatıcı olarak 2 şekilde kullanılabiliyor. Aydınlatıcı yerinede geçtiği için yapısı çok hafif. 

Tek kat sürdüğümde morluklarımın çok iyi kapanmadığını gözlemlemledim, kapatıcılığın iyi olması içinde biraz fazlaca sürdüm ama fazlalık bende çok yapay bir görüntü oluşturdu. Canlı göstermekten ziyade 2 gün uyumamışımda, yorgunluğumu göz altlarıma kapatıcı boca ederek saklamaya çalışmışım gibi bir hava verdi. 

Yapısı hafif ama kapatıcılığı artsın diye çok ürün kullanmak iyi bir yöntem değildir. Her ürünü küçük miktarlarda sürmek en iyisidir.  Ama kapatıcılığı iyi olsa idi çok fazla sürmeye ihtiyaç duymayacaktım, o yapay görüntüde olmayacaktı. 

Sürümü kolay. Ben hep stick-katı tarz ürünler tercih ederim. Kapatıcılığının daha iyi olduklarına inanarak. Bu ürünün hem sıvı hemde yapısının hafif olması nedeniyle sürümü ve yedirmesi kolay oldu. Bazı ürünler sıvı tarzda da olsa kolay yedirilemeyebiliyor ama bu ürün öyle değil. 




Ucundaki fırçanın hiçbir kullanışlılığı yok. Olmasada olurmuş. Sadece ürünü göz altlarına direk sürmenizi sağlıyor. Ürünü fırçasıyla sürmeye kalktığınızda göz altlarınıza yediremiyorsunuz. 

Yağlı, parlayan bir görüntü vermiyor. Kalıcılığı ise fena değil ama bende yetersiz kalan bir ürün olduğundan ilerleyen Saatlerde göz altlarıma hiç birşey sürmemişim gibi hissettim. 

Eğer ki göz altında morluk olanlar, morlukları nötrlemek adına önce daha koyu bir kapatıcı sürüyorlarsa, renk farlılıklarını kapatmak adına bu ürünü aydınlatıcı olarak üstlerine geçebilirler. Mesela ben Garnier'in BB Krem göz Roll-on'unun üstüne geçiyorum. Çünkü o roll-onun rengi bana göre koyu, cildime sürdüğüm fondötenden koyu duruyor, üstüne aydınlatıcıyı geçtiğimde renk düzgünleşiyor. Bu açıdan işe yaradığını söyleyebilirim.

Fiyatı 14 tl gibi bir rakamdı yanlış hatırlamıyorsam. Bu fiyata göz altları sorunsuz olanlar için alınabilcek güzel ürünlerden ama beni uğraştıran ve kat kat sürsemde istediğim doğallığı yakalayamadığım bir ürün oldu. Aydınlatıcı olarak kullanmak ise işe yararlılığını sağladı. 

Çizgilere etkisi yok. Yani dolmuyor. Her zaman ki görüntüsünde kalıyorlar. 

Tek başına kullanmak beni memnun edemedi ama göz altınızda problem olmayanlara tavsiye edebilceğim bir ürün. 

Sevgiler... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder