Translate

21 Ağustos 2013 Çarşamba

Rival de Loop Liquid Eyeliner

Merhabalar

Çok beğendiğim ve benim gözümde gerçekten başarılı olan bir ürünü sizlere tanıtıyorum

Rossman'ın kendi markası olan Rival De Loop'u ben gerçekten başarılı buluyorum. Elbette ki her ürününü kullanmadım ama bu zamana kadar aldıklarımdan memnuniyetsizlik yaşamadım. Yavaş yavaş blogta da yazacağım..

Normalde benim göz üstüm çok yağlıdır. Pudra da 3 saate kadar kuru tutar, far bazları da bu zamana kadar kullandığım bişi değildi bir tane Essence'in kini aldım o da bende işe yaramadı. Göz kapaklarımında düşüklüğü üstüne tuz biber katar, göz makyajım bulamaç olur. 

Göz kalemleri zaten hiç sağlam durmuyor bende. Waterproofta olsa. Eyeliner'lar daha kalıcı oluyor. Ama bu ürün cidden benim gözümde bozulmadan duruyor. Ne baz sürüyorum ne pudra ne fondöten göz üstüme. Silene kadar hiç  mi bozulmaz. Bozulmuyor...


-Şimdilik- çalışmayan biri olarak makyaj malzemeleri çabuk bitiremem o yüzden eyeliner konusunda çok fazla marka deneyimi yaşayamadım. Bir Body Shop'ı kullanmıştım bu eyeliner kadar kalıcı olmamıştı bende. 

Bu kadar beğenmemin bir diğer sebebi de çok fazla para harcamadan, güzel ve kalıcı bir eyelinera sahip olabilmek. İlla ki pahalı bir ürün almaya gerek yok. 

Ucu çok ince değil. 1 aydır kullanıyorım saçak saçak olmadı. Sağlamlığını koruyor henüz. Ucu yumuşak, sürümü kolay ama ilk sürüşte orta kısım resimdeki gibi boş kalabiliyor. 2. kat ile düzeliyor.  O kadarda olsun. 




Renk vermeside çok iyi. Kesinlikle silik durmuyor tek katta bile. Kahverengi renk daha yumuşak bir görüntü verdiği için ve bana daha çok yakıştığı için eyelinerda tercih ettiğm bir renktir. 





Sap kısmı gereksiz uzun olmuş biraz. Makyaj çantası küçükse girmekte zorlanıyor. Ama ben gün içinde tazeleme gereği duymadığım için yanıma almıyorum. 


10 lira bile edecek kadar fiyatı yok. Düzgün bir ürün isterseniz benden tavsiye. Günlük kullanım için  sizi yarı yolda bırakmayacaktır. 


Sevgiler.. 

1 yorum:

  1. Siyahını kullandım oldukça kolay ve pratik bir ürün :)

    YanıtlaSil