Translate

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Rival de Loop-Young Kalemtraş

Merhabalar yeniden

Bugün hepimizin işine yarayacak ve kesinlikle her evde bulunan be bulınması gereken bir araçtan bahsedeceğim. Vazgilmez göz kalemlerimizin sivrilticisi kalemtraş :)

Uzun zamandır ihtiyacım olan birşeydi. Elimde nerden aldığımı hatırlayamadığım dandik kalemtraşımı atalı 1 ay oldu ve 1 ayda artık açmam gereken kalemlerim birikti. Rival de Loop'ta daha öncede görmüştüm ama ozaman alma ihtiyacım olmadığı için ilgi alanımda yoktu ve dün aklıma geldi ilk işim oraya bakmak oldu. 




3.99 tl gibi fiyatı vardı. Fişi attım, yanında başka birşey daha aldığım için fiyatı toplu söyledi tabi. Dikkat edemedim ama 2-4 lira arası birşey. 

Tasarımı çok sevimli ve tam korumalı. 

Kalemlerimi sapasağlam açmayı başardı. Kalemlerin içleri çürük değilse hiç hasar vermeden çok güzel bir şekilde açmayı başarıyor. 

Hem kalın uçlu hemde ince uçlu kalemler için tasarlanmış. Kalın uçlu kalemlerim ile de uyum sağlayıp sorunsuz açmayı başardı. 

Birde içine yerleştirilmiş bir çubuk vardı. İki kalemtraşın arasına, bu da kalemlerin uçlarının bıraktığı kalıntıları temizlemek içindi ama ben geri yerine takmak isterken kırdım, attığım için gösteremiyorum fakat adamlar bunu bile düşünmüş. 





High-end ürünlerin kalemtraşlarını bilemeyeceğim hiç, ama fiyatı uygun olupta gerçekten kalemlerinizi mahfetmeyecek birşeyler isterseniz alabilirsiniz. 


Çünkü bu zamana kadar bu tür ürünlerde hep ucuz olanı tercih eden biri olarak hayatımda kullandığım hiçbir kalem traştan memnun kalmadım ama bu ürün uygun fiyatlı ve işe yarayan türden. Hatta en yakın zamanda 1 tane daha alıp bir köşeye atacağım :)

Sevgiler ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder