Translate

25 Ağustos 2013 Pazar

The Body Shop Tea Tree Pore Minimiser-Gözenek Sıkılaştırıcı

Gözenekleri kocaman olan ben üzerinde "gözenek" yazan her ürünü denemeden duramıyorum. Bu ürünü alırken çok beklentim yoktu hatta dükkandan çıkarken boşa aldım diye içimde pişmanlık hissettim ama kullanmadan bilemezdim iyi de gelebilirdi.

Üstünde çok fazla açıklayıcı bir bilgi yok zannediyorsunuz.  Kutusu falan yoktu aynen bu şekilde aldım. İçindekiler bile yazmıyor üstünde gibi duruyor ama en altta solda beyaz üçgeni yukarı doğru kaldırdığınızda istediğiniz bilgilere oradan ulaşıyorsunuz. 






Ben böyle olduğunu bayağı bir geç farkettim :)


Krem gibi nemlendirme özelliği hiç yok. Tek başına sürülebilir tabi ama nemlendirme sağlamayacaktır.

Yüzüme sürünce ferah bir etki hissediyorum ama yanma tarzı değil. Bu ferahlarını etki cilt tarafından emilir emilmez geçiyor. Yani 1 dk anca sürüyor. 

Mataştırıcı özelliği var. Ama matlaştırma etkisi çok uzun süreli değil. Çok yağlı gösteren bir kremin üstüne sürüldüğünde yağlı görünümü yok edebiliyor. Çok yağlı-yağlı ciltler için uzun süreli matlık sağlayabileceğini sanmıyorum. Cildin parlamasını ve uzun yok edemiyor. Çünkü cilt her dakika yağ üretimine hazır. Ama kremin verdiği parlaklığı gidermede başarılı. Karma ciltlerde yeterli gelme olasılığı daha yüksek. İlk saatlerde  matlığı çok güzel sağlasa da, 3-4 saat sonra yavaş yavaş parlamalar başlıyor. Tabi ki bu sıcaklarda uzun süreli etki de beklemek mümkün değil. 


Resimde elimin üstüne güneş kremi sürdüm ki güneş kremleri parlar. Sonrasında üzerine tea tree gözenek sıkılaştırıcı uyguladım. Görüntüler ise;





Gözenekleri küçülttüğü doğru ama tamamen yok edercesine değil. 

Gözenek sıkılaştırma - küçültme etkisi kesinlikle kalıcı değil. 

Yüzümde hiçbirşey yok bu resimde 


Buradaki 2 resimde de cildime krem sürmeden tea tree gözenek sıkılaştırıcı sürdüm.



Mesela bu ürünü Time Balm makyaj bazı ile kıyaslayacak olursam; Balm'ın nemlendirme özelliği var. İkisininde gözeneklere etkisi aynı. Nemlendirme özelliğinin olmasından dolayı Balm bir adım önde. 

Makyaj bazı olarak kullanılabiliyor. İster nemlendirici sürüp sonra bu ürünü uygulayın isterseniz hiç nemlendirici sürmeden uygulayın. 

Fondötenin kalıcılığını yağlandırmayı azalttığından dolayı arttırabilir ama beklentiyi yüksek tutmamak lazım. 

Yağlı ciltler bu ürünü nemlendiricisiz uygulayıp üstüne fondöten, 2 saat sonra da pudra uygularlarsa tüm günü mat bir şekilde geçirmeleri mümkün olabilir. 

Kış aylarında daha çok verim alınabilcek bir ürün olduğunu düşünüyorum. 

Eğer Bourjois healty mix gibi nemlendirme özelliğine sahip fondöten uygulayacaksanız nemlendirici sürmeden bu ürünü cildimize uygulayıp üstüne fondöteni uygulamak yanlış bir yol olmaz. En azından karma-yağlı ciltler için. 

Glowy fondötenleri matlaştıracağını unutmayalım. Ama yağlı ciltler yanlışlıkla glowy görüntü veren fondöten almışlarsa ve bu ürünü fondötenin altına baz olarak uygularlarsa hiç değilse glowy fondöten kendileri için kullanılabilir bir hale gelir. 

Yani kötü bir ürün değil. Sıcaklarda azda olsa yağlanmayı geciktirmek adına kullanılacak bir ürün. Gözeneklere etkisi ise geçici ve anlık. Benim gözeneklerim büyük olduğu için bu ürünü sürsemde gözenek görünümüm tamamen yok olmuyor ama hiç değilse küçülüyor. Gözenekleri çok büyük olmayanlar daha da memnun kalabilir. 

14 lira fiyattan satışta. Kalıbı küçük ama fazla miktarda ürün kullanılmaz ise uzun süre dayanır. 

Kötü bir ürün değil,pişmanettirmez. Kalıcı ve uzun süreli çözüm beklemeyenlere tavsiyemdir. 

Sevgiler..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder