Translate

1 Ağustos 2013 Perşembe

Yves Roch PureBleuet Cleansing Water

Merhabaalar

Bu aralar yazı yazmaktan başka bi iş yapmıyorum, boş buldulça kendimi yazıyorum da yazıyorum....

Şimdi sizlere Yves Roch'un yüz ve göz makyaj temizleme suyundan basedeceğim...

Yalnız, yazıyı yazmadan önce internet sitesinden baktım bu ürün sitede yok. Sanırsam mağazalarda da satışı yok... Ben bu ürünü Fransa'dan aldım. Malum dışarda bulunan bi ürün burada bulunmayabiliyor. Ya Türkiye pazarına bu ürün hiç girmeyecek, ya ilerleyen zamanlarda gelecek ya da geldi ve bitti. 

Aynen bu isimde Yves Roch'un göz makyaj temizleyicisini biliyoruz zaten. Sanırsam çift fazlı bir üründü. O zaten var ama Google'a bu ürünü yazdığımda Türkçe sitelelerde sadece göz makyaj temizleyicisini getiriyor karşıma. Bi kaç yabancı blogtada yazacağım bu üründen bahsedildiğini gördüm. Yani Türkiye sınırlarında yok hiçbirşekilde. Sonra bize bulunmayan ürünü tanıttın demeyin. Baştan söyliiim :))))



Bu ürünle Hem göz makyajımızı hemde ten makyajımızı temizlemek mümkün. 

Ürünü aldığımdan beri toplamda 6 kere kullandım. İzlemlerime gelecek olursak;

Su gibi akışkan değil. Çok az yoğun kıvamda. Ürünü az miktar pamuğa dökerek bütün makyajımı temizledim. Görüldüğü gibi renksiz yapıda. 

Yoğun yaptığım makyajıda, hafif makyajıda kolay ve arındırarak temizlemeyi başardı. 

Gözlerimdeki yoğun rimel, far makyajını zahmetsizce çıkardı, tertemiz yaptı. Suya dayanıklı rimeli çıkarma konusunda ise; uğraştırsa da eninde sonunda çıkarmayı başabildi. 

Gözlerimi yakmadı. Kaşındırma olmadı. 

Göz çevremi çok ama çok az kuruttu fakat çok rahatsız edecek şekilde değil. Daha fazla kurutan bir temizleyiciyle karşılaştığım için, bu ürünün yaptığı kurutma yanında hiç kalır. En azından kalıcı kurutma olmadı. Zaten sorun bende ne oluraa olsun ama ne olursa olsa %1 oranında bile olsa göz altlarım mutlaka kurur. Önemli olan aşırı kurumaması benim için. 

Cildimi ise germedi, kurutmadı. Hatta Temizledikten sonra cildimin daha yumuşak olduğunu farkettim. 

Yapış yapış hissi verme gibi bir özelliği yok. Cildimi yüz temizleyicisiyle yıkamış kadar ferah hissettim. Bu yüzden durulama ihtiyacıda hissetmedim. Zaten durulama gerektirmediği ürün açıklamalarında var. 

Hassas gözler için uygun olduğunu söylüyor. Doğrudur bişey diyemem :))



Makyaj temizleme sütlerine göre temizlemesi daha iyi. Uğraştırmadan daha çabuk işimi halletti. Makyaj temizleme sütleri ile daha çok pamuk harcayarak makyajımı temizlerdim ama bu ürünle makyaj temizlemek daha pratik oldu benim için. 

Sivilcelenme olayı olmadı. Cildime duru bir görüntü verdiğini söyleyebilirim. 

Tonik gibi makyajsız yüzüme hiç kullanmadım, sadece makyajımı temizleme konusunda bana yardım etti. Zaten hep bu şekilde kullanmayı düşünüyorum. 

Parfüm ve paraben yok. Yalnız parfüm yok derken kendine has çok hafif bir kokusu var. O da sanırsam içeriğindeki cornflower yani mavi kantoran çiçeği maddesini barındığından dolayı. 

Temizleme işlemi bittikten sonra mutlaka nemlendirici ve göz kremimi uyguladım. Uygulamasamda olur ama cildime dikkat eden biri olarak, ürün ne çeşit olurasa olsun mutlaka bu adımı atlamadan cilt bakımımı tamamlamam...

İçindekiler ise;

Artık doğalmı değilmi siz karar verin. Ben çok içeriklerden anlamıyorum. Bi ara çok düşmüştüm neyin ne olduğunı ezberlemiştim ama hepsini unuttum..

Yani Türkiye'de görmek istediğim ürünlerden. Bitince bir daha bulabilirmiyim bilemiyorum. 

Yurtdışından aldığım için fiyatı buraya göre çok ama çok uygundu. Birde %50 indirime denk gelmiştim. 3küsür euro bir fiyatı vardı. Türkiye'de olsa o kadar uygun fiyata bulabilceğimi sanmam...

Ürün böyle. Sevdim. Pratik zahmetsiz bir temizlik için uygun. Gerçi artık bu tarz ürünler piyasada çok var ama cildime verdiği yumuşaklığı ve duruluğu sevdim. Saunadan cıkmış gibi bir duruluk verdi yanaklarıma :)


Sevgiler... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder