Translate

18 Eylül 2013 Çarşamba

ECOTOOLS 5'li Far Fırça Seti

Merhaba :)

Makyajın temel taşı fırçalar fırçalar fırçalar... 

Aslında benim gibi göz makyajında gölgeledirme, birden fazla renk kullanma, derinlik katma gibi makyaj yapmayacaksınız fırçanız olmasa da olur. Evet, çok demode bir yöntemmiş gibi gelebilir ama yüzünüze renk katmak amaçlı yapılacak göz makyajında, farı parmakla dikkatlice uygula gitsin. Göz kapağınıza bir tek renk için bu kadar fırça kullanmaya gerek yok. 1 tane fırça ya da 1 adet parmak yeterli gelecektir.. Tabi daha detaylı göz makyajı ya da profosyonel manada makyaj için elbette ki bunlar olmazsa olmaz.  Bir ara fırça ve parmakla yapılmış bir göz makyajını bloğumda pylaşacağım. O zaman arada ne fark var yok hepberaber görürüz :) 

Ecotools fırçalar kesinlikle malzeme olarak çok kaliteli. Asla dökülme  yapmıyor. Sürerken yüzünüzde kıl kalıntısı göremezsiniz. Eğer sağlam bişiler arıyorsanız (MAC-Sephora fırçaları dışında) en kalitelileri diyebilirim. 

Her ne kadar fırçaların üstünde ne için kullanılıdıkları yazsada ben doğaçlama, neye istersem ona kullanabiliyorum. 

Şimdi gelelim fırçalara, görevlere ve benim nasıl kullandığıma 


1-LARGE EYE






Bu fırça, farı ya da baz olarak uygulanacak farı, göz kapağının tamamına uygulamaya yarıyor. 
Peki ben nasıl kullanıyorum: Ben bu fırçayı çok değişik bir amaçla kullanıyorum. Göz altıma kapatıcı uygulamada ve kapatıcı üzerine pudra sürmede kullanıyorum :) diyeceksiniz ki kapatıcı sürme fırçası mı kalmadı. Açıkçası ben bu fırça ile kapatıcı sürerken sonuçtan çok memnun kaldım. Elimde kapatıcı uygulamak için fırça da var ama o fırça bunun kadar güzel sonuç vermiyor. Genelde kapatıcyı sürerken pıt pıt-bastır çek yöntemiyle uyguluyorum ve bu fırça sayesinde kapatıcı göz altımda bastırdığım yerde güzelce kalıyor. Göz altı için pudra sürerken ise tamamen doğal bir görünüm veriyor. Fırçayı pudraya değdiriyorum, sonra yine pıt pıt harektlerle göz altıma uyguluyorum. Pudra göz altlarımda yok gibi kalıyor, kuru görünüm oluşmuyor. Ayrıca yüzümde yağlanmaya müsait yerlerine (burun kenarlarım, alnımın orta kısmı) bu fırça ile pudra uyguladığımda, parlamanın gittiğini ama hiç pudra yokmuş gibi bir görünüm oluştuğunu görüyorum. Günlük makyaj için çok ideal.  Açıkçası benim kullanım amacım bu ve memnunum her daim bu şekilde kullanacağım garanti :) 


2-ANGLED CREASE






Bu açılı far fırçası, Gözün oynar kısmına yani crease adı verilen yere, derinlik katmak için daha koyu renkte olan bir farı uygulamada kullanılıyor. Aslında ben bu fırçanın tam gözün dış kısmına,daha koyu bir farı uygulamak için uygun olduğunu düşünüyorum. Ben nasıl kullanıyorum: fırçayı fara batırıp,  gözümün dış kısmına değdirip çekiyorum. Aynen internette bulduğum şu fotoğrafta ki gibi (dışarda olmasaydım kendim çekip koyacaktım ama boş vakit bulduğum için biran önce yazıyı tamamlamak istediğimden internetten aldım resmi) dağıtmadan 2 kere değdirip çekiyorum. Sonra gene bu setten olan highlighting fırçası ile gözümün crease kısmına doğru dağıtıyorum. 





3-HIGHLIGHTING






Adından da anlaşılacağı gibi, kaş altı ve göz pınarını aydınlatmada kullanılabilcek bir fırça ama böyle birşey için bu fırçaya gerek yok. Göz pınarı değil ama kaş altına aydınlatıcı sürmek için daha uygun ama adı highlight olduğundan aydınlatmada kullanılcakmış gibi dursada, yukarda (angled crease) anlattığım gibi, farı dağıtmak için kullanıyorum. Göz makyajında ki koyun renkten açık renge geçişi yumuşatmak adına, gölgeleme için farı dağıtmakta kullanılırsa daha güzel oluyor. 


4-SMUDGE






Kirpik çizgisine göz kalemini dağıtmada kullanılabilir. Göz altına hafifçe far sürmek için ideal. Yine göz altına sürülen göz kaleminide dağıtmak için ideal.  Ben nasıl kullanıyorum: daha çok göz pınarıma aydınlatıcı sürmek için kullanıyorum. Evet göz kalemini dağıtmak için de kullanıyorum ama göz pınarına aydınlık vermek için çok daha uygun bir fırça bence. 


5-PETITE EYE SHADING






Aslında bu fırça ile ne yapılacağını ben kestiremedim. Fakat bana göre fırçanın makyajda ki amacı; gözün dış kısmına değilde, crease kısmına koyu renk farı önce bununla sürüp sonra dağıtma fırçası ile dağıtmak. İnternetten biraz araştırdım, gölgelendirme yapmadan önce farı dış kısmına sürmeye yaradığını falan da okudum ama hiç o açıklamalara girmeyip ben nasıl kullandığımı söyleyeyim: jel-toz olmayan farları göz kapağıma sürmek için kullanıyorum ki resimde zaten mor çıkmasının sebebi de o. Aslında göz üstüne acele zamanlarda tek renk far sürmek içinde kullandığım oldu. Jel eyeliner değil ama Maybelline Color Tattoo tarzı ürünleri sürmek bu fırça ile güzel oluyor. Çok yumuşak olmayan bir yapısı var çünkü. Ayrıca göz kalemini yine alt ve üst kirpiklerde dağıtmak içinde kullandığım oldu. Hepsinde de sonuş güzeldi. 

Eveet açıklamalar bunlardı. 


Hoş benim gözümde crease denen bölge yok yani "hooded eyes" dedikleri bir göz yapım var. Böyle bir göze karıştırma, gölgeleme vb. yapmak ne mümkün ama bu fırça setini kullanacaklara-kullananlara kullanım önerilerim bu şekilde. Ben kullanırken normal kalın kapakları olan gözlerim varmış gibi uyguluyorum farı bu fırçalarla. Anlattığım gibi fırçaları kullananlar sonuçtan memnun kalır. Çok denedim, fırçaların amacının dışına çıktım denedim ama bu fırçalar en güzel anlattığım şekilde kullanılıyor gerçekten. Ben bile artık bu fırçalar sayesinde göz makyajını mümkün olduğu kadar düzgün yapabiliyorsam herkes yapar :))


Bu fırça setini Watsons'tan almıştım. Fiyat 31tl idi. Gerçekten her eve lazım fırçalardan. Eğer MAC fırçalara ulaşamıyorsanız bu fırçalarda sizi tatmin edecektir. 

Sevgiler

6 yorum:

  1. Fırça ve parmakla yapılan makyajı görmek istiyorum. Bende de var bu fırçalardan ve gerçekten kullanışlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük manada olcak en kısa zamanda yayınlamaya çalışacağım :)

      Sil
  2. kullanışlı bir setmiş seyahat için de ideal.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolasın... Gerçekten uygun küçükler, yer kaplamayacak uzunlukları var :)

      Sil
  3. almayı düşündügüm bi fırca seti aslında gayette uygun neden bekliyosam hala en kısa zamanda alıcam çok güzel bi yazı olms eline saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) ben bi indirim zamanında almıştım aMA indirşmsiz halleri bile aman aman pahalı değil. Türkiye'de zaten fırça kıtlığı yaşanıyor, bulduğun yerde al kaçırma derim :)

      Sil