Translate

9 Eylül 2013 Pazartesi

Garnier BB Cream Eye Roll-on İncelemesi

Merhaba

Buradaki Yazımda ilk gözlemlerimden bahsetmiştim. Şimdi gelelim bir aylık kullanım süreci sonrasında ki fikirlerime;

Öncelikle vaad ettikleri bayağı iddaalı ve çok.















Ürün 7ml'lik boyuyla tam çantada taşımalık..
C




Uç kısmındaki yuvarlak baş sürümü kolaylaştırıyor. Göz altlarıma değdirdiğimde bilyenin demir olmasından dolayı bir serinlik hissediyorum.. İlk kullandığımda bayağı bir ürün uç kısmından taşmıştı ama sonraları o taşma olmadı..

Diğer yazımda "...... İşte bu üründe de o alkol gene var. Ürünü ilk sürdüğümde göz içim çok ama çok hafif yandı. Göz içine asla kaçırıp değdirmedim ama ilk anda o alkolü gözümün içinde hissettim. Hemen uçup gitti sonra. Gözlerim yaşarmadı ama eminim göz içine kaçırırsak gözler yanacaktır." diye bahsetmiştim ama ilk kullanımda hissettiğim o alkolü daha sonraları hissetmedim.. Gözlerim yanmadı, ne içi ne dışı. Sürdüğümde normal bir concealer sürüyormuş gibi hiçbirşey hissettirmedi.


Kapatıcılığını ise çok sevdim.. Aşağıda ki resimlerde de görebilceğiniz gibi göz altlarım mor. Doğal, kapatıcılığı iyi bir duruş elde ettim diyebilirim. Sürdüğüm zaman ürünün vaad ettiklerinde dediği gibi, şişkinlik haififledi,taze canlı bakışlara sahip oldum. Evet ürünü biraz kalın tabaka halinde sürdüm ve bu şekilde kapatıcılığından çok çok memnun kaldım.


Yedirmesi kolay ve hemen göz altlarıyla bütünleşiyor.. Cildinizde mükemmel bir bütünlük ve doğal bir görünüm  sağlar dediği doğru. Kuru ya da yağlı bir görüntü bırakmıyor. Çizgilere kesinlikle dolmuyor.

Kurutma,yanma,kaşınma yapmadı bende. Kalıcılığı ise iyi. Tazeleme ihtiyacı duymuyorum gün içinde. 12 Saat aynı kapatıcı ile dolaşmayacaksam tabi :)
Kalıcı bir etkisi asla yok. Ne morluklarımı ne de çizgilerimi azalttı. Ürünün vaad ettikleri, ürünü sadece göz altlarıma uyguladığım zaman gerçekleşti. Yıkadıktan sonra ya da kullanmadığım zamanlarda asla göz altlarımda bir iyileşme devam etmedi.

Ürün benim tenime göre koyu ki bende ki açık rengi. Aslında koyu olması isabet olmuş. Mor göz altlarına çok beyaz renkte kapatıcılar sürmemek gerekir, belki de renginin bana göre koyu kaçması kapatıcılığından memenun kalmama sebep oldu. Üstüne aydınlatıcı geçerek (Rimmel Match Perfection aydınlatıcı) sürdüğüm fondöten ya da ten rengimle uymasını sağladım. Yoksa gün ışığında kesinlikle belli ediyor kendini. Göz altlarıma birşey sürmüşüm havasında. Oysa aydınlatıcı ile daha doğal yok gibi bir duruş elde ediyorum.

Nemlendirme özelliği çok çok çok az. Kuru göz altlarına sahip olduğım için kesinlikle tek başına kullanamayacağım bir ürün. Bu ürünü kullanırken altına göz kremi uyguladığımda oldu,uygulamadığımda. Her ikisinde de güzel sonuç aldım ama sırf göz kremi niyetine kullanılabilecek bir ürün değil. Zamanla göz altları nemsiz kalabilir. Ama acele zamanlarda ya da krem sürmeyi unuttuğumda tek başına ürünü kullandığımda o anlık bir olumsuzluk yaşamadım




Şimdi kapatıcılığını görelim






Kısaca; Ürün kapatıcı olarak çok memenun kaldığım bir ürün oldu. Göz çevresi bakımında ise tatmin etmeyecek ürünlerden. Göz çevresini iyileştirmeyen,morluklara,çizgilere etkisi olmayan,nemlendirmesi zayıf ama sürdüğüm anda memnun kalacağım göz altlarına sahip olmamı sağladı. Doğal duruşu ve kapatıcılığını sevdim. Bu süre içinde Zararını asla görmedim, benim içinde önemli olan zararını görüp görmeyeceğimi gözlememekti zaten. Renginin koyu kaçması biraz uğraştırıcı olabilir ama buna rağmen severek kullandığım bir ürün oldu.

Tavsiye ederim. Göz altı kapatıcısı olarak kullanabilirsiniz ama vaad ettiklerinden beklenti içine girmediğiniz sürece memnun kalabilirsiniz. Benim göz altlarımda ki morluklara rağmen kapatıcılığından memnun kaldıysam daha az sorunlu göz altları daha memnun kalacaktır. Ben bu ürünü kapatıcı olarak kullanmayı çok sevdim..

İndirimli olarak 10tl fiyattan aldım. Sanırım İndirimsiz 13tl civarında

Sevgiler...




9 yorum:

  1. yeni kullanmaya başladım ama bu yazının çok büyük faydası oldu eline sağlık çok güzel bir inceleme olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol faydası olduysa ne mutlu, umarım sende memnun kalırsın, kapatıcılığı konusunda tabi :)

      Sil
  2. Kapatıcı olarak çok iyi görünüyor gerçekten! Gördüğüm kadarıyla kapatıcılığı çok iyi, birçok pahalı ürüne taş çıkartır :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.. Gerçekten bazen ben bile inanamıyorum. Sanırsam artık kapatıcı olarak hep bunu kullanacağım. 1 tane daha alıp yedeklesem iyi olur sonra piyasadan çekilirse ortada kalmayayım :)

      Sil
  3. Kapatıcılığı çok iyi duruyor. Şans verilebilir. Bu arada bende mimin var canım eğer yapmak istersen bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
  4. sen bu göz altlarına mor diyorsan ah benim halime :( benimkiler senin 3-5 katı daha mor ve hafif kırmızılık ve kahverengilik var. bazen sarılık bile oluyor tuhaf birşey :D bana kapatıcılığı hiç güzel gelmedi. sürmüş-sürememiş hiç fark olmadı :( güzel bir kapatıcı önerirmisin ?

    YanıtlaSil
  5. Ben bu ürünü 2 aşamalı kullanıyorum. 2 kat bu ürünü sürdğkten sonra üstüne başka bir aydınlatıcı-kapatıcı geçiyorum. Senin göz altı motlukların çok fazla ise tek başına hiç bir üründen memnun kalmazsın. Önce corrector kullan yani göz altı morluklarını sil, sonra normal göz altı kapatıcısı sür. Bobbi brown corrector kullanmadım ama bayağı övülüyor. Ayrıca Mac studio finish kapatıcıda iyi. Ama dediğim gibi fazla morluk varsa önce göz altına koyu renkte bişiler sür, sonra daha açık renk bir kapatıcı sür.

    YanıtlaSil