Translate

28 Eylül 2013 Cumartesi

LANCOME Pure Empreinte • Beyaz Killi Temizleyici Mineral Maske

Selamlar...

Bloğumda sanırsam maskelere yer vermemişim ki zaten çokta elimde maskeye dair bir ürün yok. Genelde birkaç kullanımlık ürünler tercih ediyorum. Büyük boy maskeleri bitirmek gerçekten zor. Oysa her daim yaparım ama cidden, yüz yıkama jeli boyuntunda ki maskeler inanılmaz bereketliler..

Bu üründe uzunca zamamandır elimde ama artık bitmeye yaklaştı...









Ürünü tanıyalım;
(Lancom'un sitesinden aldım bu bilgileri. Kutusunu atalı çok oldu ama sağolsun internet:)

Dokusuyla parmaklarınızın arasında şaşırtıcı bir yumuşaklık hissi yaratacak bu maske, cildinizi derinlemesine temizlemek için kirleri ve sebum fazlalıklarını emer.
Cildiniz tazeleşmiş, matlaşmış ve temizlenmiştir.

Beyaz Kil (ya da Kaolin), zengin oligo-element içerikli çok emici mineral kökenli bir tozdur.
Cilt yüzeyinde kuruyarak, sonradan durulamayla temizlenecek olan sebum fazlalıklarını ve kirleri emer. 



Gelelim gözlemlerime:

Sürdüğünüzde cilt bembeyaz oluyor ve kurumaya başladıkça geriyor. 

Soyarak değil, yıkayarak çıkan maskelerden.

Uyguladıktan sonra gözeneklerim küçülüyor. Elbette geçici.

Karma cilt yapım, siyah noktalarım var (burun üstünde çok,kenarlarında,alnımda ve çenemde daha az) ama ürünün siyah noktalara bir etkisi yok.. Temizleme sağlamıyor ama yağlanmayı azcık önlediği için belki daha çok siyah nokta oluşumunu engelleyebilir. 

Yağlanmayı belli bir süre giderebiliyor ama oda 2-3 günden ibaret. 

Cilt tonuna bir etkisi olmadı.

Sivilce yapmadı. Cildimi yumuaşacık yapmadı. Hatta maskeyi yıkadıktan sonra azcık kuruluk bile hissediyorum. Yağı alınmış, aydınlık ve gözenekleri azda olsa sıkılaştırmasından dolayı daha pürüzsüz bir görünüm oluyor. 2-3 gün sonra bu etkiler kayboluyor cilt yine bildiğini okumaya başlıyor tabi..

Aldım bir kere kullandım ama birdaha alacağım bir maske değil. Öyle ayıla bayıla kullanma durumum söz konusu olmadı. Tabiki de çoğu maskenin etkileri sürekli değil ama, bu maske geçicide olsa öyle beğenebilceğim, değişik, vazgeçilmez bir etki yaratmadı. Gözeneklerimde mükemmel temizlik yapmadı. Normal yüz yıkama jeli ile cilt yıkandığında ne oluyorsa bu maskede onunu yaptı işte. 

Diyorum ki artık ben biraz antiage kullanmaya başlasam iyi olur. Hep böyle yağ-siyah nokta ürünleriyle nereye kadar :)

Sevgiler...



3 yorum:

  1. Soyarak çıkan maskeleri nedense daha çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle. Maskeyi soyarken sanki bütün kiri pisliği alıp görürüyormuş gibi geliyor,öyle olsada olmasa da

      Sil
  2. ilk kez görüdüğüm bi ürün oldu sayenizde görmüş oldum :) bu arada blogumda bi çekiliş var senide beklerim canım gelirsen çok sevinirim :)

    YanıtlaSil