Translate

2 Eylül 2013 Pazartesi

Maliyetsiz French Manikür ve Tırnağa Ortadan Şerit Çekerek NailArtYapımı




Merhaba

Bugün sizlere kendime French Manikür yaparken kullandığım bir yöntemden bahsedeceğim. 

Piyasada French Manikür setleri satılmakta. İçinlerinden sanırsam tırnağa yapıştırılan bir malzeme çıkıyor. Bunu tırnağımızın ucuna yapıştırıp, açıkta kalan yere beyaz oje sürerek French Manikür yapıyoruz. 


Resimde görülen malzemeden söz ediyorum. 

Elbette artık French Manikür yapabileceğimiz yöntemler çoğaldı. Gerçi ben bu yöntemden başkasını bilmiyorum ya :) Bu söyleyeceğim yöntem ucuz maliyetli bir yol hatta maliyetsizde denebilir. Gidip set şeklinde ürünler almak istemiyorsanız, ya da alıpta beğenmeyeceğinizi düşünecekseniz, en basit yol- diye düşünüyorum ben...

Şimdi gelelim ihtiyacımız olan malzemelere;
1- selo bant
2- 2 adet istediğiniz renkte oje. İlla Beyaz ve açık renk olması şart değil:)


Yüzük parmağımda görünen şekilde selo bantı, tırnağımın ucu açıkta kalacak şekilde bantlıyorum. 




Daha sonra ojeyi hoppidik sürüyorum. Taşırsamda sorun değil nasılsa bant kirlenecek :)





1.dk kadar bekliyorum ya da oje koruyucusu sıkmak daha mantıklı. Bantı kaldırıyorum. Sonuç; yüzük parmağı



Her bir tırnağa bu işlemi yaptıktan sonra olay bitiyor :)





Birde diğer tırnaklarımda görünen diğer şekiller var onları yapmak içinde yine selo bant kullandım. 

Tırnağımın ortası boş kalacak şekilde bantları tırnağıma yapıştırdım. 







Ojeyi orta kısma sürdüm. 
Dikkat etmek gereken önemli noktalar: bantların tırnağa çok iyi yapıştığından emin olmak ve ojeyi ince bir tabaka halinde sürmek. Birde ojenin azda olsa kurumasını beklemek. Eğer bant tırnağa iyice yapışmazsa sonuç aşağıda ki gibi olabilir. 






Göründüğü gibi kenarlar zigzag şekiller oluyor. Net ve düzgün şekil çıkmayabiliyor. 




Bu resimlerde de daha özenle ve bantın iyice yapıştığı zaman alınan sonuç
Benim elim bu tür konulara çok yetenekli değildir az biraz uğraşırsam çok daha güzelini yapabilirim ama olayın mantığını anlatmak için bu kadar yeterli diye düşünüyorum :)


İlla ki birşeylere para vermeden bu tür değişik tırnaklar yaratmak istiyorsanız, bu yöntem uygulanabilir bir yöntem. Biraz daha özenli ve dikkatli olunduğu müddetçe basitte olsa tırnaklarımızı bu şekilde hareketlendirmek mümkün :)

Sevgiler ... 






5 yorum:

  1. Teşekkürler.. Tek başıma yapabileceğim bir bu şekil var galiba :)) başka birşey yapmayı ne biliyorum ne de becerebiliyorum. Yeter bana ;))

    YanıtlaSil
  2. güzel olmuş tatlım. Bende çok becerikli değilim bu konuda.

    YanıtlaSil
  3. detaylı anlatımın için teşekkürler, en kısa zamanda deneyeceğim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim... Bol bol yapalım elimiz alışsın :))

      Sil