Translate

23 Eylül 2013 Pazartesi

The Balm Instain Toile Allık ve Mary Lou Aydınlatıcı •İkisinin BeraberYanaklarda Duruşu•

Merhabalar

Bugün bir allık ve bir aydınlatıcıyı beraber yazacağım..
The Balm'ın yeni serisi alıklarından Instain Toile ve Mary Lou Aydınlatıcı



Balm'ın ürünleri herkesin gönlünü fethetti artık bunu biliyoruz. Hani en berbat ürününü bile seveceğiz. Gözümüz kapalı, direk önyargılı beğeniyoruz.
Çok çok övülüp beğenilmelerine rağmen bende The Balm markasına dair hiç allık yoktu. Geçenlerde Gratise allıklarından almak için girdim. Niyetim Instain serisinden almaktı ama hepsini inceledim yinede. Tek tek el üstüme sürdüm ve en hoşuma gideni ise Instain Toile oldu. Bi kere o Frat Boy, Cabana Boy falan elime süremedim bile,yani sürdüm ama üflemem ile uçması bir oldu. illa ki fondöten üstüne uygulamak gerekli ki yapışsın.. Ama instain allıklara böyle bir durum olmadı. Genelde bende hep bronz renk allıklar olduğu için pembe renk tercihim oldu. 

Herkesinde söylediği gibi çok pigment veren bir allık. Bu yüzden mümkün olduğunca yumuşak kıllı bir allık fırçasıyla -ya da ne fırçasıyla olursa olsun- uygulamak gerek. AMA geniş uçlu fırça ile uygulamak tehlikeli olabilir - Olabilir diyorum herzaman olmaz tabi- tüm yanağınız pembeleştirebilirsiniz. Kontürleme olayı kalın bir fırça ile yapılmayabilir. Hani benim gibi çok profesyonelce makyaj yapmayanlar için.  Elmacık kemiklerin altına sürmek istersek daha ince bir fırça kullanmakta fayda var. Ben bu allığı eski Clinique allığımdan kalan fırça ile uyguladım.





Resimlerde sadece Toile allık var yanağımda

















Bir diğer ürün Mary Lou Manizer. Artık en ünlü makyaj gurularının bile onayladığı, beğendiği bir ürün. Bana göre sıvı tarz aydınlatıcılardan çok daha kullanışlı bu tarz toz olanlar. Çünkü pudra üstüne uygulamakta mümkün. Göz üstüne de uygulandığında mükemmel sonuç alınıyor. Hani dudaklarıma bile süreceğim o derece :) evet aydınlık makyajın hastasyım. Bu ürünüde meşhur Gratis'in 1 alana 1 bedava  kampanyasından aldım. Yanına tercihim ise Betty Lou oldu. Oda aynı tarzın kahverengisi diyelim ama bu aydınlatıcıya ayrı bir aşığım :)

Allığın biraz üstüne aydınlatıcıyı uyguladım. Gene yukardaki fırça ile.. Elde edebildiğim görüntü kadarını resimledim artık...










Üstüne pudra geçincede güzel oluyor hatta daha doğal daha yumuşak bir görünüm çıkıyor. Ben pudra da uyguluyorum çoğu zaman ve aydınlık görünümü korumaya devam ediyor. 






Bu ikili, gerçekten iyi. Beraber olsun ayrı ayrı olsun, performansları harika.  Özelliklede Mary Lou benim gönlümde apayrı bir yeri var. İkisinin de kalıcılığı gerçekten iyi. 

Mary Lou 40 tl ama indirim - kampanya zamanlarını beklemekte yarar var
İnstain allıklar 27tl 

Her ikisinden de çok memnun kaldım. Allık renk olarak belki sıkabilir başka şeyler denemek isterim ama  marka ve seri olarak dönüp dolaşıp alabilceğim ürünlerden.. Kullanan pişman kalmaz... 


Sevgiler 


9 yorum:

  1. Tabiki çok şeker bir duruşu var,güle güle kullan şikerim ;)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada blogunda kelime doğrulama çıkıyor sürekli yorum yaparken,eğer bilerek yapmadıysan kaldırırsan daha rahat yorum yaparız canım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Tamam düzelttim galiba bir daha yorum yapacak olursan olup olmadığını belirtirsin :) çok sağol söylediğin için ben farkedemezdim uzun süre :)

      Sil
  3. Çok hoş görünüyor bu ikili, deneyeceğim. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydınlatıcıyı mutlaka dene derim en kötü allığı bile güzelleştirebilir ;)

      Sil
  4. allığı duofiber bir fırça ile sürersen daha rahat edersin o fırça çok küçük kalır yüz için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onunlada sürüyorum, ama daha az bir bölgeye sürmek için küçük allık fırçası ile kullanıyorum. Yani duruma göre değişiyor. Flormarın fondöten fırçasını kullandım bir iki kere bu allığı sürmek için ama elmacık kemiğim tam altına sürmek istersem o fırçayla beceremiyorum daha çok bölgeye yayılıyor

      Sil
  5. Merhaba
    Gerçekten mükemmel..Bende kullanıyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil