Translate

10 Eylül 2013 Salı

MİM : KOZMETİK, BAKIM, GÜZELLİK VE FORMDA KALMA

Bu benim ilk yapacağım MİM :)

Sevgili Renkli Masallar tarafından MİM'lenmiş bulundum. Her hafta Çarşamba günleri takip ettiğim blogların yazılarını okuma günümdür,ama kendisi bana yorum olarak mimlendiğimi söyleyince erkenden farkettim..



Bloğunuzun adı ve linki nedir? Makyaj Sandığı  & www.makyajsandigi.blogspot.com

Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz?  4,5 aydır yazıyorum hemen hemen

Kilo problemi yaşadığınız dönemler oldu mu? Nazar değmesin valla hiç yaşamadım. Gençken tabi 50 kiloydum. 7 sene önce 55 kiloya çıktım. Ondan beridir 55-57 kilo arasında gidip geliyorum..
  
Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz? Hiçbirşey. Evde kendi kendime sırf vücudumun sıkılaşması adına spor yapmaya çalışıyorum ama her seferinde 3 gün yapıp bırakıyorum. Yediklerime ise hiç dikkat etmiyorum ama zaten çok iştahlı biri değilim,sadece tatlıya acaip düşkünüm.. Evet yiyorum ama 2-3 kilo aldıysam tatllıyı kesip abur cubur yemeyerek eski kiloma dönüyorum. Aslında hiç özel yaptığım bişi yok. Biraz kendimi aç bırakıyorum o kadar

 Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama hapı vb. destek ürünleri kullandınız mı? Hayır kullanmadım aslada kullanmam. En güzel kilo verme şekli harekettir. Kimsede kullanmasın.
  
Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız düzenli bakım kürleri var mı? Elbette :) Hergün yüz yıkama-tonik-nemlendirici-göz kremi bakımını aksatmadan yaparım. Şuan Clinique ürünleri ile bu bakımımı gerçekleştiriyorum. Haftada 3 kere Peeling ve haftada 2 kere maske(şuan kullandığım ise Yves Rocher maskesi) uygularım.. Saçlarıma ise belli bir zamanı yok ama aklıma geldikçe Susam Yağı-Hint yağı-Sarımsak yağı-Çam terebentin yağlarını karıştırarak saçlarıma uygular beklerim. Eğer bunları yapmaya üşendiysem,banyo öncesi lavanta suyu hazırlar,soğuduktan sonra da temiz saça lavanta suyunu dökerek küçük bir bakım uygulamış olurum.. Bu saç için yaptığım yöntemler ciddi ciddi saçımı kendine getirir.. 

Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri nelerdir? Göz altı kapatıcısı,parfüm ve rimel olmazsa olmazlarımdır. Fondötenleride çok severek kullanırım.. Mat görünümlü makyajdan pek hoşlanmam Glowy tarz makyaj sevdiğim için aydınlatıcılarda vazgeçemediğim ürünlerdir. Balm'ın Mary-Lou, kesinlikle artık tercihim o. Rimel'de ise uzun ve hacimli gösterecek herşey olur. Maybelline bu konuda iyi iş çıkartıyor. Cecile markasının rimellerinide beğeniyorum son zamanlarda. Ten ürünlerinde ise şu an çok ürünüm var diyebilirim ama Mac Factor ve Clinique fanatiğiyim diyebilirim. Bu iki markanın ürününden birtanesi evimde olmazsa içim rahat etmez :)) Parfüm konusunda da çok maymun iştahlıyım. Ama benimle özdeşleşen kokulardan biride D&G Light Blue'dur.En bıkmadığım bıkmayacapım parfümdür.


MİM bu kadar :)


Bende bu MİM'i okuyupta yapmak isteyen herkes MİM'liyorum :)

Sevgiler..




 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder