Translate

16 Eylül 2013 Pazartesi

NEUTROGENA Oil Free Nemlendirici (Karma Ciltler İçin Su Bazlı YağsızNemlendirici)

Merhaba sevgili okuyan :)

Severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim..

Bu kış aldığım bir üründü. Kutusunu attığım için ürün özelliklerini başka bir internet sitesinden aldım

  • Karma ciltler için Neutrogena Nemlendirici'nin daha yumuşak ve pürüzsüz bir cilt için yağlı bölgelerdeki parlamayı kontrol altına alırken kuru bölgeleri nemlendirerek karma ciltleri normalleştirdiği klinik olarak kanıtlanmıştır.
  • Kuru bölgeleri nemlendirir.Hafif ve yağsız formülü ile cildi yağlı ve parlak yapmadan kuru olduğu yerleri nemlendirir.Cildin yumuşak ve pürüzsüz hissedilmesini ve görünmesini sağlar.
  • Yağlı bölgelerdeki parlamayı kontrol altına alır.Klinik olarak kanıtlanmış yağ emici MICROSPONGE sistemi T-bölgesindeki yağı ve parlamayı kontrol altına alır ve gün boyu doğal ve mat bir görüntü sağlar.
  • Gözenekleri tıkamaz.Yağsız formülü cilt tarafından çabucak emilir.
  • Alerji testleri yapılmıştır.
  • Parfüm içermez.
  • Alkolsüzdür.




Bu krem karma ciltler için fakat kışın yağlı ciltlerinde severek kullanabilceği bir ürün olduğunu düşünüyorum. 

Öncelikle şunu söyleyeyim kullan kullan bitmeyen kremlerden. 1 pompa ürünü parmağınıza sıkıyorsunuz tüm yüzünüze fazlasıyla yetiyor. O yüzden 1 üründen çabuk sıkılan biriyseniz size uygun olmaz. Ama 1 tane krem alayım beni aylarca idare etsin diyenlerdenseniz tam sizlik. 

Kesinlikle ciltte parlama yapmıyor. Sürüyorsunuz ve sürüldüğü anda emiliyor. Hiç bir şekilde vıcık vıcık,yağlı bir his bırakmıyor.  Hatta krem sürdüğünüzü bile hissetmiyorsunuz. 

Benim cildim kuruya dönük karma olduğundan kışın üst üste kullandığımda biraz yetersiz geldi. Ama hafta 3 kere nem maskesi uygulayarak yada çok yoğun nemlendiricili bir krem kullanarak olayı dengeledim. Bu kış ilk zamanlar 2 ay hergün bu ürünü kullandım ama belli bir süre sonra nemin yetersiz kaldığını farkettim. Sabahları uyandığımda resmen cildim kuru oluyordu.

Yazın ise cildi vıcık vıcık yapmayan, ağırlaştırmayan ve nemlendirmesi yeterli gelen bir ürün. 
Cildiniz parlamaya müsaitse ve krem sürdüğünüzde parlama yapmayan bir krem istiyorsanız bu ürün tam da bu istenileni verebilecek bir ürün. Özelliklede yaz aylarında yağlıya dönük karma ciltlerin memnun edebileceğini düşünüyorum. 

Makyaj altında kullanmak çok ideal. Mat bırakan bir krem olduğu için ekstradan yağlı yağlı, parlayan bir görünüm oluşturmuyor fondöten sürdükten sonra. 

Cildim yağlandığında parlama olmaz sadece elimle dokunduğumda hissederim yağlanmayı ama bu krem yüzümde olduğu müddetçe elimi alnıma götürdüğümde kaygan bir yağ tabakası hissetmedim.

Kendisine has bir kokusu var ama parfüm değil. Rahatsız etmeyecektir. 

Pompalı şişede olması kesinlikle çok pratik ve hijyenik. 

Sivilcelenme yaşamadım. Herhangi bir yan etkisini görmedim.

Kısaca yaz aylarında tek başına kullanıma uygun ama kışın nem maskeleri ya da extra yoğun nemlendiriciler ile desteklenerek kullanılabilcek bir ürün. Ya da kışın sadece makyaj altına kullanılabilir. 

Vaad ettiklerini yerine getiriyor. Ben memnunum. Tavsiye ederim ama ciltler cilde durum değişebilir elbette. Karma ciltlerin elinin altında bulunması gereken bir krem, alan pişman olmaz. Tabiki de piyasada artık çok fazla bu kremin yaptıklarını yapan kremler var. Fakat ciddi ciddi bereketli bir ürün olduğunu unutmayın ... 

Fiyatı 30 küsür. Mağazadan mağazaya değişebilmekte 

Sevgiler

7 yorum:

  1. Tam bana göre bence bu :) Ben de yeni nemlendirici arayışındaydım zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bunun yeşil yazılısını kullanıorum spf 15 içeriyor 4-5 yıldır vazgeçilmez nemlendiricim bu..yüzümün akneli olduğu dönemlerde doktor tavsiyesiyle almıştım su bazlı oluşu artı yanı..evet bereketli bir ürün pompalı oluşunuda seviyorum..ben 24 lira gibi bi fiyata alıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorların çok önerdiği bit markaydı neutrogena.. Şimdi hala öylemidir bilmem.. Bunda Spf olmaması kötü. Ben migroslarda birde bir kaç internet sitesinde 30 civarı fiyat görüyorum ama indirim zamanları daha karlı olacak. Sen hep bu fiyattan alıyorsan eğer iyimiş

      Sil
  3. Ben bıonem kullanıyorum. Biota tarafından yeni çıkmış. Cildimin nem seviyesini inanılmaz derecede düzellti. özellikle kokusu ise mükemmel tamamen çiçek özü Yüz ve vücut için her cilt tipinine özel ürünleri var ve hepsi muhteşem

    YanıtlaSil
  4. Selam, öneri üzerine bende Bionem kullanmıştım. hatta şu an erik çiçeği özlü el, yüz ve vücut kremini kullanıyorum güzelmiş gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. Neutrogena ürünleri iyidir genelde, daha kötüsüyle karşılaşmadım kullandığım kadarıyla

    YanıtlaSil